Meldingen
Alles wissen

Stookforum barbecue 27 juni 2020 (uitgesteld)

Pagina 10 / 10

Berichten: 2
 Nico
(@nico)
New Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Hoi guys, is er al een nieuwe datum en locatie beschikbaar voor de bbq ?

Beantwoorden
1 Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Illustrious Member
Berichten: 6759

@nico was het maar zo, ikdenk niet dat het handig is om nu al te plannen. De kans dat het dan doorgaat is erg klein.

Beantwoorden
Berichten: 2
 Nico
(@nico)
New Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Als we tegen juni nog niets mogen, zijn alle politici al lang gelynchd 😉 

Is wel handig om mss een datum onder voorbehoud te kiezen, zodat we onze vakanties er rond kunnen boeken :-):-)

Beantwoorden
dumo
Berichten: 1210
 dumo
(@dumo)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

hoy,

het is een van de twee dingen dat ik het hards gemist heb, het voorbije jaar 😥 .

de BBQ, en mijn moto weekeinde op Sinksen , daar ging ik wel tijd voor doorbrengen.

het moto weekeinde is wel doorgegaan in september maar kon helaas niet meegaan 😭 

Grts.

 

Dumo

Beantwoorden
Berichten: 457
Admin
(@stephan)
Famed Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Met al vaccins die vertraagd zijn en het virus wat blijft muteren, denk ik dat we hier nog wel twee jaar last van blijven houden. We wilden meer plannen, maar ik denk dat dit jaar nog erg raar gaat blijven en dat plannen erg lastig zal worden. 

Beantwoorden
dumo
Berichten: 1210
 dumo
(@dumo)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

hoy,

ik heb ook het vermoeden dat het nog niet voorbij is en het nog een beetje gaat aanslepen, die miserie, je kunt niks meer plannen zelfs niet tegoei uw werk, alles veranderd voortdurend.

Ik leef in de hoop dat het terug naar het oude gaat gaan, ik hoop het zo, ik hoop het zo.  🙄 

Dat we zelf na verloop van tijd een weerstand gaan opbouwen, net zoals het is bij de griep.

grts

 

Dumo

 

Beantwoorden
Pagina 10 / 10
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?