Meldingen
Alles wissen

Stookforum barbecue 27 juni 2020 (uitgesteld)

Pagina 6 / 10

Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Lummel, dat zijn "bots", die horny bitch bestaat niet echt maar staat op een Russische server met het doel om jouw tientje van Lummelientje ? te incasseren... 😉

Tja, aan de ene kant zou ik kunnen zeggen " " en aan de kant kant zou ik kunnen zeggen je bent moderator" en dan zou ik "eventueel" nog een keer kunnen uitleggen waarom je hier niks van snapt en ik zou er een vierde trapje erbij kunnen halen hoe/ het waarom/welke weerstand je hebt waarom je dit niet snapt.

 

Maar jij weet het vast het beste. 

 

Beantwoorden
Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ik bedoelde de stookforum spam. En ik weet niks maar laat me graag informeren 🙂

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik bedoelde de stookforum spam. En ik weet niks maar laat me graag informeren 🙂

Dan valt de categorie “ jij weet het het beste”, onder hersenspinsels van Lummel. Ik heb je gehoord. Waarvan akte. 

Beantwoorden
Alchemist
Berichten: 3166
Topic starter
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Robbert bedankt! Maar nog even leren verbeteren en wat de nieuwe ketel gaat doen. Stokerijtje zal nog even duren 😉 

Ik heb even lopen denken en ga het rum verhaal een beetje freestylen, heb er zin in terwijl ik eigenlijk geen rumdrinker ben.  De bodem om de gist te cultiveren is net ingezet, benieuwd wat de dadelstroop gaat doen.

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Nonnenkleed met rode lingerie? 

Beantwoorden
Alchemist
Berichten: 3166
Topic starter
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Jij hebt zondag dus toch van een afstandje staan kijken William. Was een aparte gewaarwording voor mij als eerste stokers bijeenkomst.

Beantwoorden
Berichten: 284
 Rick
(@rick)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Haha je zou het haast denken hè Nick?  Was voor mij ook de eerste bijeenkomst maar moet zeggen dat het voor herhaling vatbaar was! 

Trouwens die samples van de whisky zijn verdomde goed zeg! Ik ga mij wat walnoten scoren om mijn laatste whisky eens op te laten rijpen gezien het te weinig is voor in een vaatje

Beantwoorden
Alchemist
Berichten: 3166
Topic starter
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Zeer zeker voor herhaling vatbaar en dank voor t compliment, ben t nog aan het leren dus het kan alleen maar beter worden. Zit nu de Alambiek schoon te spoelen met een run, wat een genot is dit.

Tips van m'n stookcoach (Robbert), was de walnootdoppen goed voordat je ze in de Whisky doet, anders kun je een waas krijgen erin. Ook kun je de schotjes weglaten voor minder looizuur (wat zachtere smaak nog), degene die je geproefd hebt is wel met schotjes. Bevalt mij prima en ik blijf met schotjes werken. Ook het verouderen met de doppen, stop een prop watten in de hals i.p.v. de dop, maakt m sneller zachter omdat ie ook moet ademen. Ik heb t verschil gisteren duidelijk gemerkt tussen een witte hond van me, eentje in een pot afgesloten en de ander met een prop watten. In de afgesloten pot was nog scherp en de andere al een heel stuk zachter.

Beantwoorden
Berichten: 284
 Rick
(@rick)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Gaaf! Geniet ervan! Jij hebt de grote broer van wat ik heb. Daar zul je prachtige producten vanaf krijgen!!

Kijk dat zijn handige tips ja!
Wat betreft de watten in de hals gebruik ik een rubber dop van de wijn, Deze blijft ook ademen.
Dank ?

Beantwoorden
Berichten: 111
(@ijsvogel)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Nou is het al weer even geleden, maar ik herinner mij ook nog goed dat ik een beetje dronken was geworden, aan het einde van de nacht. Het was een uitermate goed feest en ik ga kijken of het me weer lukt erbij te zijn. 

Het reglement voor de wedstrijd lees ik later wel door en ik kijk wat ik ervan kan maken. Verhog wat is dit toch een leuke club idioten bij elkaar.

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

ijsvogel het was ok daar maar als ik nu van iedereen de naam nog kon herinneren dan was ik ook blij en zeker van die 2 jonge kerels met hun mercedes en caravan 

gr erik

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

degene die ik nog weet jan en harry onze BBQ meester de krikke duiker edje bauke chrisv en zijn vrouw nimrax en tony de 2 jongen met hun caravan en ja nu begint het wazig te worden dumo dacht ik dan was er nog iemand uit antwerpen met een goede pastis maar ik denk dat het dan voorbij is

gr erik uit duitsland

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Erik, er waren ook nog een paar knappe dames. Echt hele lekkertjes.  Kan je je die niet meer herinneren? Ik des te meer. In kerels ben ik van nature niet echt geïnteresseerd. Dus zoveel herinneringen als jij kan niet eens ophalen. Of ik moet me erin verdiepen. Maar dat doe ik dan weer liever de in de  dames. En zo is mijn circel rond. En nu limoncello maken heb alleen nog geen plan van aanpak. 

 

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

jawel lummel en jij ook en dan de vrouw van chris en van kris en van vic en van edje en dan de vrouw van krikke waar we nog zo mee gelachen hebben dat snachts de 4e gemaakt wordt maar nu laat mijn geheugen mij weer in de steek

greetz erik

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Jaja, mijn geheugen laat mij ook altijd in de steek. Zegt Lummelientje ook, maar ik ben er gewoon vroeg bij met  alzheimer. Tja is een ziekte toch? Wat doe je eraan?

Beantwoorden
Pagina 6 / 10
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?