Meldingen
Alles wissen

Stookforum barbecue 27 juni 2020 (uitgesteld)

Pagina 8 / 10

Heikos
Berichten: 66
(@heikos)
Trusted Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ik kom dit jaar op de BBQ (27 juni Brecht, Belgie) met een complete band! Een drummer, bassist, gitarist en een zeer aantrekkelijke zangeres ! (Ze is nog vrijgezel, dus heren doe uw mooiste pak aan) En uiteraard zing ik ook nog een deuntje mee. Ik moet wel eerlijk vermelden dat de zangers niet drinkt.... Dat is dan wel weer jammer.  Wil je weten wie wij zijn en wat we spelen kijken dan op Facebook pagina van MoreCityProject.

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

en voor een bed is gezorgd 

Beantwoorden
Heikos
Berichten: 66
(@heikos)
Trusted Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Heel aardig van je evds3, maar wij hebben al een onderkomen gevonden. We hebben een huisje gehuurd aan de rand van Brecht waar we met de 5 man/vrouw in kunnen. Gezien dat twee van de 5 geen alcohol gebruikers zijn, zijn die mooi de BOB! Zo regelen we dat, haha!

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Leuk Heikos. Erg leuk. Dacht je gestopt was. evds3 ik had je wat beloofd te sturen, is niet gelukt moet morgen weer examen doen. Dan ben ik er weer 5 jaar vanaf (hoop ik vertrouw de overheid niet. Ben een stoker.) Niet halen is geen optie. Is vergunning kwijt. En die zorgt nu juist voor een prettig leven, Vrijdag gaat het op de post. Volgende week heb je het. 

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

En barst maar, morgen zet ik wel de wekker om 6 uur. Lees die shit dan nog een keer over. Proost Lummelientje is iets verfijnder dus die wil limoncello uit een wijnglas. Proost, toch nooit een kater van eigen gestookte alcohol. Tot morgen. 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Vaak is het dat ik dan + - 10 uur rij en pas laat s’avonds thuis kom,dus niiet lonend om dan nog zo ver heen en terug te rijden.

Beantwoorden
Berichten: 385
 Ton
(@ton)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Jammer Chris , zien we elkaar elders en nemen we dan een Borrel

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ach ik wordt 105 dus we zullen elkaar wel tegen komen.mischien ga ik het in de toekomst wat rustiger aan doen ik heb vorige week 31 uur gereden met een contract van 20 uur per mnd.dus kom tekens aan 100 120 uur per maand,dan maar zeggen als je met pensioen gaat doe ik wat rustigger aan??? ben nog 10 uur per dag 7 dagen per week bezig.wel met veel plezier.vacantie bestaat ook uit werken.ik ben blij dat ik het nog kan met mijn 68 jr.ben geen figuur voor achter de geraniums.

Beantwoorden
Berichten: 385
 Ton
(@ton)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

105 jaar dan ben ik net over de helft nu? nog effe te gaan haha. Dat zijn uren Chris en dat voor een gepensioneerde .Maar in beweging blijven hoor je alle oudere zeggen die er nog kranig bij lopen dus het zal er zeker bij helpen. Geraniums staan hier buiten maar het is te koud nu om de hele dag daar te gaan zitten, proost? ik neem er een pasr op.

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Waaraan heeft een onbesuisd persoon als Lummel, zo een verfijnde, en tolerante vrouw, als Lummelientje verdient?  Is het de ruwe bolster, blanke pit uitstraling, of gewoon een gouwe … ?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Nee geduld???

Beantwoorden
Berichten: 385
 Ton
(@ton)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

???

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Mogelijk Héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél veel geduld? Hier werkt dat thuis ook goed, zij veel geduld, ik de braafheid zelve.

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Waaraan heeft een onbesuisd persoon als Lummel, zo een verfijnde, en tolerante vrouw, als Lummelientje verdient?  Is het de ruwe bolster, blanke pit uitstraling, of gewoon een gouwe … ?

Precies dat laatste. 

Beantwoorden
Berichten: 385
 Ton
(@ton)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

???

Beantwoorden
Pagina 8 / 10
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?