Meldingen
Alles wissen

Prototype upgrade T500

Pagina 7 / 11

evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

gompie ik zou er toch niet veel gewicht op leggen ziet er echt niet stabiel uit en zo duur ?

 

Beantwoorden
Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden


Nou, zoek de verschillen. Het ziet er een beetje gammel uit en ik mis het midden steunpunt die Robbert wel heeft, dikte materiaal lijkt dunner en nu met Brexit kunnen de verzendkosten ook zomaar onevenredig hoog zijn ten opzichte van het product.
Robbert heeft gewonnen.

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

nimrax mijn rooster zakt niets door en daarom kan ik 2 grote stookzakken op elkaar er in zetten en werkt lekker zo elke dag een stookje  ! ik zal het volgende maand aan mijn stroomrekening zien 1000 kw meer dan vorig jaar maar als je ziet ik heb al 1000l fruit gestookt plus nog wat met de smartstill en mijn pompen van het zwembad en het was koud hier dus nis het niet alleen van de T500

Beantwoorden
Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Psies Erik, veel stabieler. Die aluminium strookjes zakken al door, voordat er ook maar een appel in de buurt komt. Hadden ze tenminste middenin nog het kruispunt vast gezet met een boutje,ringetjes+moertje. Nee, de maker had er duidelijk geen zin in.
Zal me niets verbazen als het nog toegestuurd wordt als bouwpakket. Alles los in een doosje,zo iets.. Met Ikea bouwbeschrijving die verdacht genoeg in het Chinees is geprint...  .. 😉

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

 

Ik snap nu waarom Stilspirits niets met het prototype van Robbert heeft gedaan. Wel vreemd dat ze niet gemeld hebben dat ze zoiets voor de Grainfather hebben ontwikkeld. Werkt dus ook bij een T500.

 

Kun jij er aankomen Jan? Lijkt me een mooie upgrade voor mijn GF.

Beantwoorden
Robbert
Berichten: 9951
Topic starter
(@robbert)
Illustrious Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ze waren stellig dat de T500 uitsluitend geschikt was voor heldere vloeistof .
Wel leuk contact gehad met ze .?

Beantwoorden
Robbert
Berichten: 9951
Topic starter
(@robbert)
Illustrious Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Vraag me af wat prijs bij hun is voor zo een " dubbele bodem " .
Ik heb voor nog 3 andere zo een plaat gemaakt .
en wat betreft de reactie waren ze ook Enthousiast.

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Zal wel aan de prijs zijn Robbert. Ik begrijp ook dat ze al moeilijk leverbaar zijn en de vraag onder de brouwers is er ook al. 

Beantwoorden
Robbert
Berichten: 9951
Topic starter
(@robbert)
Illustrious Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

ik weet wat kostprijs was voor die dingen die ik maakte voor collega's hier . en ik weet zeker dat het goedkoper was dan dat ding hier paar berichten boven in nimrax bericht.

Beantwoorden
Robbert
Berichten: 9951
Topic starter
(@robbert)
Illustrious Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden


Munckerik indien er liefhebbers zijn .Ik heb nog materiaal staan om een paar zwevende / dubbele bodems te maken .

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Goed om te horen Robbert, ik houd oren en ogen open 😉

Beantwoorden
dumo
Berichten: 1210
 dumo
(@dumo)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Kun jij er aankomen Jan? Lijkt me een mooie upgrade voor mijn GF.

als hij betaalbaar is voor mij ook, want het filtertje van de grainfather is naar mijn inziens toch iets te klein, op het einde van het koelen loopt hij heel traag zelfs als je whirpoolt.

Als die bodem de pompfilter kan vervangen.

Ik heb al eens gekeken voor zo'n filter van n'en andere brouwketel te plaatsen, zo enen die de halve omtrek van de ketel doet.

grts.

 

Beantwoorden
Berichten: 44
(@62vette)
Eminent Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Gevonden op het youtube kanaal van David Heath, filterbodem van Robobrew die in de Grainfather past:

Beantwoorden
Robbert
Berichten: 9951
Topic starter
(@robbert)
Illustrious Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden
Beantwoorden
Berichten: 44
(@62vette)
Eminent Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden
Beantwoorden
Pagina 7 / 11
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?