Meldingen
Alles wissen

Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Pagina 124 / 127

Berichten: 334
(@lespaul)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

ik kan me niet voorstellen dat jij geïnteresseerd bent in de lengte van Chris zijn gereedschap (lol)

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Zit nu aan de koffie,vanavond 4 pijpjes gedronken,ben van 6.30 bezich geweest tot 23 uur moest spullen klaar maken voor Roemenie,morgen om 9 uur de bus laden.dat was het laatste transport,voor de vacantie,als we daar zijn kunnen we weer veel mensen blij maken.ach en die 20 cm tja dat verklaren vrouwen en vrouwen overdrijven altijd???ook dat het een grote muis is die er zit ik vind ze klein.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ik weet het niet daarom de vraag aan medestokers,als ik 1.5 fles gedronken heb van mijn eigen gestookte van +-40 45 % met 10 pijpjes bier voel ik mij altijd wat licht in mijn hoofd,ook loop ik dan wat onzekerder en wat moeite met de trap,zal dat door de drank komen of door de luchtvervuiling,ja vd drank kan ik mij moeilijk voorstellen.ik neem ook geen medicijnen dus dat is het ook niet?HELP ik zit daar echt mee het gaat tenslotte om mijn gezondheid.moet ik stoppen met drinken of de vervuilde lucht inademen.??

Beantwoorden
Robbie
Berichten: 422
(@rvdh)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Klein aperetifje om het weekend in te luiden. Sla van de moestuin, met Rakia (op eikenhout) van eigen druif.
Nazdravje

Beantwoorden
Berichten: 60
 Arie
(@arie73)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Wijnbrand uit de goedkope "alter geniesser" hoofdpijnwijn, enkel de hoofdpijn is weg gedistilleerd 🙂

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Koffie, en dat sinds ongeval eind April (koningsdag).

Ben nog steeds aan het revalideren, en heb nu dus CRPS.

kan dus nog maanden tot een jaar duren.

Maar binnenkort moet ik toch aan mijn zuur bier verder.

Beantwoorden
Berichten: 60
 Arie
(@arie73)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Beterschap en alvast succes met het bier

Beantwoorden
Alchemist
Berichten: 3165
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Ai ai William, beterschap man.

Beantwoorden
Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Beterschap!

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Beterschap William! 

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Beterschap William!

Beantwoorden
dumo
Berichten: 1210
 dumo
(@dumo)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

hoy,

Ik ben momenteel aan het genieten van een zelfgemaakt porto'tje, gemaakt met walnoten, mmm en ja hij valt dit jaar mee, het is eigenlijk het enige waar ik tijd voor gehad heb het voorbije jaar.

na een heel zwaar jaar ( eigenlijk anderhalf jaar)op werkgebied, met de gezondheid gaat het nog goed, zelfs geen corona gehad tot nu toe het kan nog, sedert de BBQ van 2019 hebben jullie ( die er nog van over zijn, ik kom toch nog bekende namen tegen, de profiel foto's van sommige zijn gewijzigd met de nieuwe site).

En ben ik mij ook een beetje aan het inlezen ( onbegonnen werk na zolang inactief te zijn ), ik zal maar gewoon mee lezen al de topics inhalen is onbegonnen werk.

De nieuwe site is wel wennen.

Ik hoop dat ik vanaf nu regelmatig mee kan lezen en af en toe iets posten, al weet ik nu dat ik wel daarvoor soms eens vroeger ga moeten opstaan, want ik heb jullie eigenlijk gemist.

14 dagen geleden heb ik eindelijk eens een weekeinde de tijd gehad om te stoken, het waren stookwijnen van het voorjaar 2019 en ze waren wonderlijk nog goed, geen schimmel of stank te bespeuren, ze Smaakten nog goed zuur.

Allez santéé

Groetjes

Dumo

Beantwoorden
@ndré
Berichten: 1155
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Vanmiddag Zoelappenploage in het glas.

zelf gestookt van diverse fruit

 

1609428975-83A2343A-25C3-4DC2-AABC-DF1F1A3C6B9B.jpeg
Beantwoorden
Berichten: 457
Admin
(@stephan)
Famed Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Na met de buren een lekkere (illegaal gestookte) mandlovice (en een slivovice, die mag nooit ontbreken hier 😉 ) gedronken te hebben, zo eerst maar eens wat eten en dan aan de rum van mijn eerste stook ooit. Die begint nu écht lekker te worden!

Beantwoorden
Robbert
Berichten: 9926
(@robbert)
Illustrious Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Hier de  absint en champagne  klaar . Straks  1 deel absint met 4 delen champagne . In glas . Heerlijk .

Beantwoorden
Pagina 124 / 127
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?