Filmje , baklava en absinth met Champagne dat is toch een ideale vrijdag avond
Lekker gin van Bewust met een munt smaak aan het eind
als ik het me goed herinner met sleedoorn in de thumper gestookt
La Trappe een trapist van 7%, lekker donker met zuur, en een zoetje op de achtergrond. Aanradertje voor hen die een geuze en lambiek niet zo trekken.
overigens de 2017-2018 oude Geuze Boon verdient nog een jaar kelder, de 2016-2017 is beter
Vandaag maar weer eens een kuidenbitter op tafel .
Ongelooflijk wat rijping doet met smaak als de tijd verstrijkt.
Het begon als een experiment tijdens een visite van een zuiderling en een noorderling waarbij een beetje van. De schobbelaar , schylgers , nobel van Ameland en fladderak van Groningen als achtergrond basis diende .
Wat weglaten en wat toevoegen en samenvoegen maakte dit toch een smaak belevenis .
Hier een bakkie thee. Ondertussen sumak en gentiaan afgewogen voor nieuwe 3 liter lemon & lime.
Kasteel Cuvée du château 11%.
Een lekker bier, dat (te) goed doordringt.
Gevolg: Sterk spul.
Bedenk me zojuist, dat het in NL behelpen blijft.
Hier haal ik dat soort bieren bij de plaatselijke drukker (zo iets als Primera in NL),
of de slijter (prik&tik), zonder een vermogen te betalen.
Maar ja , hier in BE, kan je ook een pint bestellen in het ziekenhuis. (SMYLE)
Blijf experimenteren, het is het niet waard om met minder tevreden te zijn.
Zelf gebrouwen Orval Kloon. Genaamd Looval 😍
Voor de geïnteresseerde het recept: https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,36935.msg558676.html#msg558676
't Verzet Oud Bruin Vineyard 6%
Lekker zuur bier, die het overigens niet van mijn eigen brouwsel ,
de Wilhelmine, gaat winnen.
gister een fles courvoisier vsop gekregen en genipt , kreeg ik vanmorgen een Ararat nairy van 20 jaar. Dus vanavond ook maar even nippen .
Koude weer is weer opkomst . De mede van vorig jaar komt nu uit de Kannen in fleskes . Heerlijk voor ook kalde sneun avonden.
nieuwe mee al aan gisten in achterhuis .