Meldingen
Alles wissen

Inkbird ITC-308S Temperatuurregelaar EU


Berichten: 34
Topic starter
(@arjan)
Eminent Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Hallo allemaal. ik heb geen verstand van elektronica. Dus ik heb een soort plug and play klimaatkast gemaakt van een gratis koelkast van marktplaats en een 45 watt kasverwarmer en een inkbird. link hier onder.

https://www.braumarkt.com/inkbird-itc-308s-temperatuurregelaar-eu

Nu kom ik er niet uit hoe ik hem moet instellen. Zo als bij welk temperatuur verschil de cooling of heating moet aanslaan zo dat er niet te veel temperatuur verschil komt en de compressor delay. Ik heb ergens gelezen dat als een de koelkast aangaat hij druk opbouwt en als hij dat te vaak doet achter elkaar de koelkast snel kapot gaat.

Mijn vraag is of er iemand hier is die er  ook 1 gebruikt of weet hoe ik het moet instellen en of hij/haar instellingen met mij wil delen ?

arjan

Beantwoorden
22 reacties
1 Beantwoorden
Paolo
(@paolo)
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Honorable Member
Berichten: 618

@arjan. Alibaba € 6,00, werkt uitstekend.

1619170876-image.jpg
Beantwoorden
marcel1966
Berichten: 158
(@marcel1966)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden
Beantwoorden
2 Reacties
(@arjan)
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Eminent Member
Berichten: 34

@marcel1966  bedankt maar in de video is alles in fahrenheit. ik heb het in fahremheit in gesteld en dan later terug gezet naar celsius en toen sprong de inkbird terug naar pre settings.

Beantwoorden
(@pruttel)
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Trusted Member
Berichten: 67

@arjan Dit klopt inderdaad! Zaak is dus eerst de waarden omzetten in graden celsius (zoekmachine) en dan de Inkbird instellen. Succes!

Beantwoorden
Murmillo
Berichten: 2686
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden
Beter dan een stc1000?
Beantwoorden
5 Reacties
(@arjan)
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Eminent Member
Berichten: 34