Meldingen
Alles wissen

T500 met Reflux condensor


Berichten: 2
Topic starter
(@destillaatfanaat)
New Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Bij deze , ikzelf ben student in de procestechniek en momenteel werkzaam bij een olieraffinaderij en daarom wil ik graag de t500 gebruiken om olie te raffineren in het klein. Heeft iemand ervaring met de t500 voor andere stoffen dan alcohol zelf is dat überhaupt mogelijk met de ingestelde temperatuur of de materiaal van de ketel. Ik hoor graag jullie antwoord

Beantwoorden
2 reacties
Alchemist
Berichten: 3166
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Hi DestilaatFanaat,

Ik heb mijn twijfels bij hetgeen wat je wilt doen. Welke temperaturen verwacht je nodig te hebben?

Beantwoorden
Berichten: 2
Topic starter
(@destillaatfanaat)
New Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Hi DestilaatFanaat,

Ik heb mijn twijfels bij hetgeen wat je wilt doen. Welke temperaturen verwacht je nodig te hebben?

Hoi bedankt voor de snelle reactie , heeft de ketel een maximaal aantal temperatuur die hij kan halen , het beste zou zijn boven de 100 graden Celsius

Hi DestilaatFanaat,

Ik heb mijn twijfels bij hetgeen wat je wilt doen. Welke temperaturen verwacht je nodig te hebben?

Hi DestilaatFanaat,

Ik heb mijn twijfels bij hetgeen wat je wilt doen. Welke temperaturen verwacht je nodig te hebben?

Hi DestilaatFanaat,

Ik heb mijn twijfels bij hetgeen wat je wilt doen. Welke temperaturen verwacht je nodig te hebben?

Hi DestilaatFanaat,

Ik heb mijn twijfels bij hetgeen wat je wilt doen. Welke temperaturen verwacht je nodig te hebben?

Beantwoorden
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?