Meldingen
Alles wissen

T500 stroomregelaar


Berichten: 110
Topic starter
(@thurstan)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hallo,

Ik heb recentelijk mijn T500 wat omgebouwd zodat ik de water toevoer kan regelen van mijn reflux en die van mijn koeler. Nu wou ik graag ook mijn wattage kunnen regelen van mijn ketel.
Weet er iemand een goede oplossing dat out of the box werkt en niet te duur is? ik heb namelijk geen verstand van elektriciteit, dus zelf iets in elkaar steken zit er niet echt in. 🙂

Beantwoorden
Onderwerp trefwoorden
8 reacties
Berichten: 35
(@joery)
Eminent Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

€ 8,53 48%OFF | Draagbare Ac 220V 4000W Compact Variabele Spanning Controller Snelheid Temperatuur Licht Voltage Adjuatable Dimmer
https://a.aliexpress.com/_v5Cbbd

Deze heb ik recentelijk besteld. Werkt prima. 

Beantwoorden
4 Reacties
(@thurstan)
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Estimable Member
Berichten: 110

@joery ben deze ook aan het overwegen. Hoe moet ik dat dan zien, als ik hem volledig tot het einde draai zal mijn ketel op maximum vermogen stoken? ( 2000 watt ) of hoe werkt dat juist?

Beantwoorden
(@joery)
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Eminent Member
Berichten: 35

@thurstan Ik heb hem toevallig afgelopen woensdag voor het eerst gebruikt. Had maar tien liter in de ketel van zo'n 45% en op vol vermogen begon de ketel te spuiten. Heb toen de vermogensregelaar ertussen gezet en ben op half vermogen begonnen. Waar ik normaal met koeling de straal een beetje probeer te regelen. Heb ik dat nu op vermogen gedaan en dat ging erg goed. Dus telkens als ik de output traag begon te vinden, voerde ik het vermogen wat op. Kon zo tot haast het einde een mooi rustig druppelend straaltje houden. 

 

Het is mij dus erg goed bevallen. 

1619790334-IMG-20210428-WA0001.jpeg
Beantwoorden
(@thurstan)
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Estimable Member
Berichten: 110

@joery ik heb mij laten vertellen dat je best je alcohol onder de 40% brengt alvorens je stookt 🙂