Meldingen
Alles wissen

Rietsuiker melasse behoefte, update 27 okt 2020. Er is nieuwe voorraad!

Pagina 5 / 22

Berichten: 3546
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Goed idee, ik wil wel een overzicht maken op pagina 1 meteen boven aan en dat steeds updaten. Geef een Like op deze post as jij dat een goed idee vind.

Beantwoorden
Berichten: 62
(@zender)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ik zou mee kunnen nemen voor de wieringermeer. Hoe wordt dat geregeld? Bij bestelling betalen en late meenemen?

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Iedereen die voor zichzelf afhaalt hoeft niet vooraf te betalen, dat mag terplaatse contant betaalt worden. Maar neem je mee voor een ander is het niet handig als je dat zou moeten voorschieten. Dan kan dat vooraf overgemaakt worden, dan kan ik het vervolgens gewoon meegeven.

Beantwoorden
Berichten: 62
(@zender)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Jan zou ik een lege ibc kunnen overnemen?
Zou graag willen weten wat kosten is
Zender

Beantwoorden
Berichten: 3546
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Perfect, de ruimte is klaar gemaakt voor updates. Top!

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Jan zou ik een lege ibc kunnen overnemen? Zou graag willen weten wat kosten is Zender

Zender, ik denk dat hij gratis weg mag als je hem kunt vervoeren. Het afvoeren kost ook geld. Ik laat het je weten als ik meer weet!

Beantwoorden
McCorner
Berichten: 474
(@mccorner)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Hallo Bewust, ik wil graag 20 liter die ik dan in Zoetermeer op kan halen. Als ik tegen de tijd dat je gaat een PB van je krijg, dan kunnen we gegevens uitwisselen en even kijken hoe we het regelen met vooruit betalen.

Beantwoorden
Berichten: 62
(@zender)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ok ja dan hoor ik het wel. Voor vervoer heb ik eem aanhanger dat is geen probleem. Ik zie je bij ophalen vsaatjes melasse.

Beantwoorden
Bewust
Berichten: 359
(@bewust)
Honorable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

McCorner dat is prima. Als er een datum voor afhalen bekend wordt breng ik het voor je mee.

Beantwoorden
Berichten: 10
(@hansj)
Active Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Perfect, de ruimte is klaar gemaakt voor updates. Top!

Nimrax, je mag mij opschrijven voor levering/afhaling Antwerpen en omstreken (Antwerpen stad, Antwerpen noord en omgeving voorkempen). Ik kan komen afhalen in Deventer of als er een stookcollega dichter in de buurt van de grens woont en voldoende kan meenemen, daar. Moeten we wel weten hoeveel natuurlijk.

Beantwoorden
Berichten: 3546
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Gaat goed komen HansJ, dank voor jouw inbreng en inzet!

Beantwoorden
Berichten: 1828
 RuMo
(@rumo)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ik woon in de buurt van Rotterdam Zuid, en ik wil net als de vorige keer wel wat voor andere meenemen. Ik zelf heb aan 20 liter genoeg voor RumRun 20.

Beantwoorden
Berichten: 3
(@tlamoen)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Hier ook interesse in 40l! (regio antwerpen)

Wat is de kostprijs ervan?

Beantwoorden
Berichten: 62
(@zender)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ik zou graag 4 jerrycans hebben ipv 3. Ik haal ze op uit Deventer en kan voor mensen uit Kop van Noordholland jerricans meenemen. Deze zijn op te halen in Wieringerwaard.

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

De prijs hopen we morgen definitief te hebben, maar ga maar uit van om en nabij de 21,00 per jerrycan van 10 liter. Als het iets goedkoper lukt dan laat ik dat ook weten. we hebben 3 offertes lopen dus de beste prijs kwaliteit verhouding gaan we voor. 

Beantwoorden
Pagina 5 / 22
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?