Meldingen
Alles wissen

Rietsuiker melasse behoefte, update 27 okt 2020. Er is nieuwe voorraad!

Pagina 8 / 22

Berichten: 6759
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Bij Stookwinkel. Westfalenstraat 14a, 7418DB, Deventer

Beantwoorden
Berichten: 457
Admin
(@stephan)
Famed Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Mochten de jerrycans heel toevallig deze week ook binnenkomen hou ik me aanbevolen hoor?.

Ik weet dat het lang houdbaar is, maar geen idee wanneer we mijn schoonouders anders weer zien ?, en deze hobby vraagt al zoveel van dat kleine beetje geduld wat ik doorgaans heb ?.

Beantwoorden
Berichten: 9
(@peterke)
Active Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Kan ik ook 1 jerrycan reserveren aub?

Beantwoorden
Berichten: 10
(@hansj)
Active Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Kan er enkel 11 & 12 juli opgehaald worden of zijn andere dagen ook mogelijk?

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Je mag ook doordeweeks in de ochtenden bij Stookwinkel binnenlopen, maar ik wil het het liefst zoveel mogelijk bundelen. Ik offer er een weekend voor op en wil het zoveel mogelijk los van de gewone werkzaamheden houden. Het is een mooi project maar als ik het niet bundel dan denk ik dat ik hier over maanden nog mee bezig ben.

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Zeker, ik zet je op de lijst op pagina 1 van dit topic!

Beantwoorden
Berichten: 13
(@shiva010)
Active Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Als ik het goed begrijp kan ik dus volgende week zaterdag op komen halen? Daar ik uit Rotterdam moet komen wil ik niet voor niks de reis maken.

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Klopt, ik ben er vanaf 07.00. Ik hoop ergens in de middag weer naar huis te kunnen. Mocht dat niet lukken dan hoor ik het wel en kom ik of even terug naar de zaak of ik geef je mijn huisadres om het daar op te halen.

Beantwoorden
Berichten: 9
(@peterke)
Active Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Bedankt. Ik zie nu dat ik er 2 keer opsta.

 

"Peterke 15liter uit Sint-Truiden hoopt op een koerier." mag er dan uit.

Ik kom zelf ophalen

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Dag Stephan, als ze eerder komen laat ik het weten. Ik heb er net achteraan gemaild en zij denken dat ik ze vrijdag of maandag in huis zal hebben. Tot welke datum is haalbaar voor jou?

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik kreeg dus gisteren te horen dat de melasse binnen 1 week geleverd zou worden, dat klopte dus! Het stond al voor mn deur toen ik vandaag aan kwam. Binnen 1 dag dus!

De smaak vergeleken met die van Pino, daar stond Nog een vaatje van, en het is exact hetzelfde. Volgens de chaufeur komt dit allemaal uit zuid amerika en wordt door hun getankt in de rotterdamse haven. Rechtstreeks van het schip de ibc in en naar de klant.

Er gaan weer heel wat litertjes rum gemaakt worden binnenkort ??

Beantwoorden
Berichten: 57
(@wezze)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Is er een analyse ofzo beschikbaar ( suikergehalte) , ik heb een kennis die ook interesse heeft maar hij houd van cijfertjes .....

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Beantwoorden
Berichten: 457
Admin
(@stephan)
Famed Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Hoi hoi, 

 

We zijn net aangekomen in Olst, gaan morgenochtend naar Rotterdam, komen hier zaterdagmiddag weer terug in Olst om zondagochtend weer terug naar huis te rijden. Dus als ze er zijn en je bijvoorbeeld zaterdagmiddag of zondagochtend vroeg zou kunnen zou dat geweldig zijn.

 

Het is een uurtje of 10 rijden naar huis, dus meestal gaan we rond 9 uur rijden vanuit Olst ?. 

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ok, mochten ze er vrijdag zijn dan ga ik het voor je regelen! Maar het kan dus ook maandag worden helaas ?

Beantwoorden
Pagina 8 / 22
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?