Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 122 / 282

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Jaja maar aan bierbrouwen ben ik maar niet begonnen,de Aldie houd ons al niet bij.

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hahahaha Maaskantjes jonguh..(new kids) 😉

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

He de ouwe zit aan de koffie,is trouwens ook lekker,met pinda rotsjes er bij,Adriana vind dat ik moet bij komen,was 5 kg afgevalen en vd trap.dus ze koop van alles om me vet te mesten,goed vrouwtje jammer dat ze geen tweeling zus heeft pakte ik die er ook bij,je kunt niet alles hebben ???

Berichten: 8
(@pauluzs)
Active Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Hallo,

Ook even voorstellen na al veel te hebben gelezen hier. Ik ben Paul, 39 uit Limburg. Onlangs een snelkookpan verbouwt zodat mijn moeder essentiële olie extract kan maken uit kruiden. Was het niet lang hierna dat t ook begon te kriebel om van fruit of suiker alcohol drank en likeur te kunnen maken voor eigen gebuik. 

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Pauluzs,welkom bij de club,ik kom uit Venlo dus leuk dat er weer een Limburger bij is,gr.Chris.

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Pauluzs, welkom en ik ben benieuwd wanneer je overstapt op een echte ketel als je het (te) leuk gaat vinden. Veel succes, stook veilig en cheers alvast! 😉

Berichten: 8
(@pauluzs)
Active Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Hoi

ChrisV, Das niet eens zo ver.

Nimrax, Die is dus al in de maak  🙂 

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Paul, ik heb even gekeken maar da's een mooi keteltje ervoor. Dat noem ik inderdaad een echte ketel(in wording). Succes en wijsheid bij het knutselen. Lekker bezig! 😉

Berichten: 12
(@steven)
Active Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Goeiemiddag, hierbij wil ik me kort even voorstellen. Ik ben Steven en een absolute beginner. Intussen wel veel gelezen en klaar om een nieuwe leuke hobby op te starten. Graag zou ik naast de theorie nu ook de praktijk van het stoken, brouwen leren kennen maar heb nog wel wat open vragen.

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Steven, welkom. Al je vragen beantwoorden we graag. Veel leesplezier en kom maar op! Cheers alvast, 😉

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Steven welkom voor vragen ben je altijd welkom.gr.Chris.

Troet
Berichten: 439
(@troet)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

hoi forumleden . Het is leuk en leerzaam om de topic’s te volgen maar er komt wel veel binnen als je verschillende topic’s volgt . Weet er iemand of het mogelijk is om het mogelijk is om wel te volgen maar niet iedere keer een e-mail binnen te krijgen. Misschien is het een makkie maar ik ben er niet zo handig mee . Het bouwen van een nieuwe ketel of kolom gaat me beter af .

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Heeeey Troet! Je kunt de voor jou niet relevante topics uitschakelen hierop te klikken:

 

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Notificatie mails komen dan ook over die topics niet in je mail.
Of je mail kunt uitschakelen weet Jan vast wel...

munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik klik ook, wanneer ik iets heb toegevoegd, standaard op die knop want anders zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik zou ook blij zijn wanneer deze knop omgekeerd zou werken (dus aanblikken wanneer je wel iets wilt volgen)

Pagina 122 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?