Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 240 / 282

Berichten: 11
(@druppie)
Active Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Hi, mijn naam is Hennie, net 60 geworden, en een groot liefhebber van allerlei lekkere (sterke) drankjes. Een vriend van me heeft zich helemaal op het brouwen van bier geworpen.

Op zoek naar een nieuwe hobby in deze gekke tijden lijkt het me erg leuk om zelf een  sterkere variant te maken!

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Druppie,welkom,een slokje is beter ?sucses met deze mooie hobby.die ik na 15 jr.nog niet moe ben.staat 120 ltr te fermenteren dadelijk weer een vat van 60 ltr vullen.?

Berichten: 1
(@tera65)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

goedenavond mensen,

ga online met Tera65 ben chemist van beroep en heb het stoken weer opgepakt na een pauze van 15 jaar. lees graag jullie verhalen en recepten. Heb een compleet glazen stookopstelling.

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Tera65,welkom lijkt mij leuk een glazen stookopstelling.maar ook leuk dat je ze weer gaat gebruiken.gr.ChrisV

Stumphole
Berichten: 49
(@stumphole)
Trusted Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Hallo hobby stokers,

mijn naam is Peter en zit in Leiden. Gisteravond een pakket van de Stookwinkel cadeau gekregen. Weliswaar in eerste instantie voor mijn verjaardag, maar misschien wel méér omdat vadertje lief, zich ietwat teveel met de kids bemoeide..... Je zal toch maar verplicht thuis zitten. En van verveling gillend gek worden. Tja, da's een mooie gelegenheid om eens wat extra aandacht aan de kids te geven. Toch...??? Kennelijk niet, dus...!!!  Zo'n beetje iedereen had een duit in het zakje gedaan en een soort van starterspakket samengesteld.

Vanmiddag het prachtige koperen keteltje een uurtje laten stomen. En daarna enkel de binnenkant afgenomen met zo'n beetje een halve keukenrol. (Kwam nog best veel vanaf). Inmiddels staat het vat lekker te pruttelen....