Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 265 / 282

Berichten: 1
 Anna
(@anna)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Ik ben anneke en ben gestart met stoken van fruit. Gaat allemaal nog niet zoals ik wil 🙂 ik ben 57 en woon sinds begin van dit jaar in Hongarije. En natuurlijk wil ik een Palinka stoken. Ik heb een ketel alhier gekocht. We zijn nog druk met verbouwen en opbouwen van onze woonplek. Ik ben vanaf mijn 18 altijd als verpleegkundige werkzaam geweest in de ggz. Ben nu 10 jaar eerder met pensioen gegaan om vooral in Hongarije te doen wat ik leuk vind.

Murmillo
Berichten: 2690
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Welkom 

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom!

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hallo Anneke, er is enorm veel te vinden hier over fruit stoken. Gaat helemaal goed komen. In Hongarije is alcohol stoken legaal -of het moet intussen veranderd zijn- Maar ga vooral lekker los! 

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Patrick

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Koos

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom beginnende stoker

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Tom

 

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Ichigo

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Anne , nummer 2000, 

Berichten: 1
(@derooie)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Hoi, mijn naam is Patrick. Waarom mijn nickname altijd derooie is weet ik zelf niet meer, had volgens mij iets te doen met mijn (vroegere) rode haren.

Ik heb nog niks op stookgebied. Ja interesse, maar dat ook al heel lang. Echter nooit aan begonnen om meerdere reden, maar denk vooral vanwege teveel hobby's, tijd en kennis gebrek.