Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 273 / 282

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Maurice

 

Berichten: 5
(@meneertjep)
Active Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Hallo allen,
Ik ben Patrick , woon in limburg ben 26 jaartjes jong en ben sinds een paar maanden in bezit van een 10 liter alambiek waarmee ik appelsap verstook , bedankt voor dit forum

@ndré
Berichten: 1155
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom Patrick,

Cheers

Murmillo
Berichten: 2686
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Welkom

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Patrick,

Berichten: 10
(@raymondkleinek)
Active Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Goedenavond,

Bij deze wil ik me voorstellen, mijn naam is Raymond(57 jaar) en ben compleet groen in het stoken van sterke drank. Maar ik drink eigenlijk al rum sinds ik brommer mocht rijden. En dan het liefste bruine rum. Cuba Libre!! Op vakanties was ik dan ook altijd op zoek naar nieuwe onbekende rum. Waarom het zo lang heeft geduurd om te bedenken, maak het zelf, weet ik ook niet. Ik zou heel graag alles willen leren in dit forum, om mijn eerste rum te kunnen maken. Van aanschaf van ketel en materialen, ingrediënten t/m recepten. Bij voorbaat dank voor alle tips en info!

Groet, Raymond

 

Murmillo
Berichten: 2686
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Welkom! Voor Rum hoef je hier alleen het woord maar in de zoeker in te toetsen. Genoeg expertise hier. Veel plezier

Berichten: 96
 Reno
(@reno)
Trusted Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Welkom Patrick

 

Berichten: 96
 Reno
(@reno)
Trusted Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Welkom Raymond, Wat Murmillo al zegt er is zat over te vinden hier.

Berichten: 107
(@ppeterke)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Gert  nog een Belg bij  top

 

Edward
Berichten: 8
(@edward1970)
Active Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Goedendag allemaal, mijn naam is Edward, bijna Abraham.. en ik woon in het PITTORESKE Heerde. Sinds vele jaren ben ik liefhebber van o.a. Whisky en oude Jenevers/Genevers. Op dit moment heeft mijn werkgever een project voor mij in Rusland waar ik inmiddels volop, door  lokale 'vrienden' kennis heb kunnen maken met Moonshine. Iedere zichzelf respecterende familie heeft in Rusland wel een lid, meestal is dat baboe, die de Moonshine stookt. En ik kan je zeggen dat er veel Moonshine in omloop is die van mij gemakkelijk voor first class Whiskey mag doorgaan. Ik wil nu niet meteen een heel boek publiceren over mijn ervaringen en belevenissen in Rusland, maar ik heb zoveel leuke momenten meegemaakt dat mijn interesse om zelf Moonshine te leren maken dus is gewekt en vandaar mijn deelname/inschrijving aan dit forum. Eerdaags hoop ik hier in Rusland een leuke distilleerketel gekocht te hebben en ik hoop dat ik samen met allen veel leuke ervaringen en tips mag delen en/of ontvangen!  🙂

хороший день (khoroshiy den)

Berichten: 21
(@jacco)
Eminent Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

welkom edward!

 

 

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Iedereen hier van harte welkom.

Murmillo
Berichten: 2686
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Als je terug bent in Heerde en keer koffie wil doen. .. kunnen we meeten. Welkom hier.

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Raymond

Pagina 273 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?