Meldingen
Alles wissen

Topic 2000 ChrisV Moonshine

Pagina 26 / 29

Ed
Berichten: 50
 Ed
(@vered)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

En Chris , voor het moment allemaal mais of heb je nog wat anders staan te vergisten ?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Nee alleen mais.fruit is er niet veel ik denk door de corona dat er niet veel geinporteerd word.zie alleen bananen.die heb ik ook eens geprobeerd maar niemand vond het lekker,ach mais heb ik genoeg en is lekker makelijk.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Wat mij eigenlijk opvalt dat er ontzettend veel gemeten ,berekend en toegevoegd wordt om drank te maken.ik doe dat niet ,maar krijg wel goede drank,ik gebruik water gist event suiker fruit of mais.ik weeg de mais, suiker staat op de pak en gist doe ik op gevoel,ik meet met een dobbertje en de drank op smaak maken doe ik op gevoel,dus drank stoken hoeft niet zo moeilijk te zijn.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heb gisteren mais gestookt 16 ltr van 42% ,met 55 ltr in de ketel.staat al weer buiten in de zon op eiken.en er staat nog een vat te vergisten.

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Goed bezig Chris ?

alleen 16 liter a 42% ?
Man, dat heb ik in 4 x stoken ?

Beantwoorden
Ed
Berichten: 50
 Ed
(@vered)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Idd  Chris een mooi resultaat ,, kan je op vakantie vertrekken zonder dorst .....

 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ed voor ik ga gooi ik nog een vat vol dat kan ik dan gelijk stoken als ik terug kom? want er gaat 20 ltr mee op vacantie?????daar staat nog ongeveer 15 ltr.dus kom niet om vd dorst.maar daar stook ik ook en ben uitgenodigd om daar mijn manier aan hun te leren.wel leuk.ze hebben hem bij mij geproefd en willen die ook zo zelf maken.

Beantwoorden
Ed
Berichten: 50
 Ed
(@vered)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Leuk Chris , dat zal een zalige vakantie zijn , met veel plezier .

Als je daar gaat ook gaat stoken dan gaat het dubbel plezier zijn .

Ik heb ook al wel eens een paar keer in Portugal mee gestookt altijd veel fun .

 

Beantwoorden
Ed
Berichten: 50
 Ed
(@vered)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Beantwoorden
Berichten: 334
(@lespaul)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

op zoiets heb ik het ook geleerd in tsjechië

Beantwoorden
Berichten: 334
(@lespaul)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

wanneer ga je weg Chris?

 

Beantwoorden
Murmillo
Berichten: 2690
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Van de week 8kg mais gekookt. Nu 48 uur in de vriezer gehad bij een vriendin. Net eruit gehaald... laten ontdooien  en gist klaar zetten. Word weer een heerlijke granen alcohol voor de alquitara 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Lespaul moet effe kijken,hoe het daar zit met de corona regels,ik moet door 4 landen ik ben hard van plan om er voor vast te gaan wonen maar dat zal een tijdje duren.moet nog veel regelen.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ik heb zondag de gestookte mais van het eiken gedaan en in 5 ltr zonnebloem flessen gedaan voor naar mijn vacantie adres,heeft iets donkerdere kleur maar valt niet op,het verbaasde dat hij nu al zo lekker was,ik had hem op oud eiken uit het bos gezet dat nog twee jr gedroogd had.was heerlijk zacht en smaakte erg lekker,dus mijn vacantie daar zal ik enkele dagen niets van herinneren???ik hoop dat ik aan 20 ltr genoeg heb,maar staat daar nog 15 ltrdie ik daar vorig jr gestookt heb,en in nood ze hebben daar ook een ketel en mais.?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Vandaag weer mais gestookt heb 11 -12 ltr.die moet ik nog naar 40-43% brengen maar dat doe ik morgen ivm.bezoek en proeven.ja het leven van een stoker is niet makkelijk.ik ben een natuurmens dus ik neem mijn tijd.leef het leven het leven is kort.genieten is een goeie borrel kinderen om je heen en je geliefde die tegen je aanleund.niet het geld.❤️

Beantwoorden
Pagina 26 / 29
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?