Meldingen
Alles wissen

Topic 2000 ChrisV Moonshine

Pagina 28 / 29

Berichten: 457
Admin
(@stephan)
Famed Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Het ligt hier niet op de keukentafel, want de Nieuwe Revue is hier niet te krijgen. Maar heb het met veel plezier geleden Chris 😃!

En met goede reclame voor het forum! 

Beantwoorden
Berichten: 158
(@chriswisky)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Als jullie goed lezen dan staat er ook bij dat we niets verkopen,en dat we veilig werken,en dat 3 keer,ook dat in het begin vd corona pandemie alc.hebben aangeboden om te ontsmetten.en dat het puur een hobby is.ook dat de meeste stokers met een klein keteltje stoken.en dat we geen criminelen zijn.dus ik hoop dat niemand zeg gekwetst voelt.voor mij is de bedoeling om op deze manier ons uit het sfeertje van criminelen te halen.ook al loop ik met een keteltje van 100 ltr het meeste risico op bezoek.

Beantwoorden
2 Reacties
Admin
(@stephan)
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Famed Member
Berichten: 457
Geplaatst door: @chriswisky

Als jullie goed lezen dan staat er ook bij dat we niets verkopen,en dat we veilig werken,en dat 3 keer,ook dat in het begin vd corona pandemie alc.hebben aangeboden om te ontsmetten.en dat het puur een hobby is.ook dat de meeste stokers met een klein keteltje stoken.en dat we geen criminelen zijn.dus ik hoop dat niemand zeg gekwetst voelt.voor mij is de bedoeling om op deze manier ons uit het sfeertje van criminelen te halen.ook al loop ik met een keteltje van 100 ltr het meeste risico op bezoek.

Haha, het leukste in deze reactie vind ik het gebruik van het woord "keteltje" als hij het heeft over zijn 100L ketel 🤣 .

Dat klopt wel echt bij de sfeer waarin het stukje is geschreven en hoe Chris wordt neergezet 😀. 

Geweldig!

Beantwoorden
marcel1966
(@marcel1966)
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Estimable Member
Berichten: 158

@chriswisky

Weet je chris, ik zie stokers juist helemaal niet als criminelen, eerder tita toveraars, of kunstenaars.

Beantwoorden
Berichten: 66
(@jaapjanjoost)
Trusted Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Een mooi 'human interest' verhaal. Ik denk dat de juiste persoon zijn verhaal heeft verteld. Bij mij zou het verhaal nog niet de helft zijn geworden en 10 keer minder interessant.

Beantwoorden
Berichten: 158
(@chriswisky)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Ik heb nog geen klachten gehad,alleen positieve reacties.ik heb in ieder geval mijn best gedaan om via dit interview ons in een positief daglicht te zetten en dat we weten wat wij doen,niet verkopen en veilig werken

Beantwoorden
roeier
Berichten: 35
(@roeier)
Eminent Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Erg leuk stukje. Met veel plezier gelezen.

kan me ook niet voorstellen dat hier klachten over zouden komen. 

Beantwoorden
Bewust
Berichten: 359
(@bewust)
Honorable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Prima stukje Chris. Je hebt het mooi verteld en de voorpagina gehaald. Dat lukt niet iedereen.

Beantwoorden
Berichten: 158
(@chriswisky)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Nou ik heb voor een paar jaren ook de voorpagina gehaald maar was voor wat anders😂😂😂konden mij toen ook weinig maken🤐😎🤠

Beantwoorden
1 Beantwoorden
marcel1966
(@marcel1966)
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Estimable Member
Berichten: 158

@chriswisky

extra voor jouw chris, kijk luister .

Beantwoorden
Berichten: 158
(@chriswisky)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Mooi ,bedankt.silence is ook goud is mij door mijn vader ingeprent.nooit iemand veraden en niets weten,

Beantwoorden
Berichten: 65
(@erika)
Trusted Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Eindelijk gekocht.

Erg leuk om te lezen Chris, jammer dat het zo kort was. Misschien een schrijver zoeken voor een biografie?

1619968481-PXL_20210502_151135724.jpg
Beantwoorden
2 Reacties
(@chriswisky)
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Estimable Member
Berichten: 158

Ja daar is mij al twee keer om gevraagd of ze mijn levensverhaal op mogen schrijven,maar ben van plan om dat zelf een keer op papier te zetten,als ik tijd heb.of mischien als de derde komt.heb nu niet meer zoveel geheimen meer😂

Beantwoorden
marcel1966
(@marcel1966)
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Estimable Member
Berichten: 158

@chriswisky

Als de 3e keer komt noemen we het de duistere kant van chris

kijk lees en huiver mee 🙂

Beantwoorden
Berichten: 158
(@chriswisky)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Ja dat kan.ik heb veel positieve reacties gekregen van veel mensen  en van journalisten maar van het forum niet zo veel ik hoop dat daar niet zo veel mensen er een probleem mee hebben.mijn risico om ons als stokers positief neer te zetten is voor mij een risico van €20.000  ik heb wel van het forum positieve berichten gekregen en daarvoor mijn dank,denk niet dat ik er een kick van krijg als ze over mij schrijven,dan had ik ze een boek over mij laten schrijven dan had ik er wat aan verdiend.mijn intentie was om ons uit een verdomhoekje te halen met het risico voor mij maar helaas,ik leef mijn regels.dus de beste wensen en stook veilig en verkoop niets.voor mij einde forum

Beantwoorden
Stefan
Berichten: 220
(@stefanjo)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Dat is wel erg kort door de bocht Chris. ik denk dat de iedereen wel blij is met wat je doet,of hebt gedaan.maar niet iedereen reageert daarop.

Persoonlijk heb ik de nieuwe revu nog niet opgehaald, simpelweg geen tijd voor gehad.

Beantwoorden
Berichten: 158
(@chriswisky)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Voor mij is het niet dat ik beledigd ben of zo iets,maar ik heb mijn werk gedaan,geprobeerd om ons uit het criminele hoekje te halen ik denk dat het ook wel gelukt is.voor de rest kan ik niet veel aan het forum toevoegen, ik stook op een heel ander manier geen metertjes of moderne dingen.maar als er weer een bbq komt mogen jullie proeven.ik heb veel leuke mensen ontmoet op het forum en bij de bbq en stokers thuis dus denk niet dat ik kwaad of beledigd ben daar heb ik ook geen tijd voor.ik wil nog 100ltr stoken.😂wil totaal 150 ltr maken😂

Beantwoorden
3 Reacties
(@pikketanus)
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Prominent Member
Berichten: 818

@chriswisky juist je andere toenadering (geen metertjes) is toch een rijkdom voor het forum? Ik vind het altijd inspirerend hoe druk je bezig bent van paddestoelen inmaken tot stoken en vrijwilligerswerk. Je hebt dus nog genoeg toe te voegen Chris.

Je hebt in elk geval laten blijken middels de media dat hobby stokers er niemand mee tot last zijn, integendeel zelfs 👍 😀 

En geen metertjes? Volgens mij heb jij de meeste metertjes aan flessen drank hier😂

Beantwoorden
(@chriswisky)
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Estimable Member
Berichten: 158

@dank je maar ik werk op een antieke manier,ik weeg niets meet niets ik werk puur op gevoel,maar zo stook ik al 17-18 jr.mijn drank vinden ze lekker maar ik kan stokers die op de moderne manier werken niet veel leren.ik heb een paar keer meegewerkt aan interviews en dat om ons uit het criminele sfeertje te halen waar die serie Moonshiners aan bijdraagd ik denk dat het ook wel gelukt is in al die interviews heb ik ook telkens nadrukkelijk vermeld dat we niets verkopen en veiligheid voorop staat,dat het voor ons een hobby is .en voor mij een manier van leven.

Beantwoorden
Stefan
(@stefanjo)
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Estimable Member
Berichten: 220

@chriswisky inderdaad,en zoals @pikketanus al zegt. De hele manier waarop jij het doet ,ik weet zeker daar heel veel mensen daar jaloers op zijn en veel willen leren

Beantwoorden
Berichten: 158
(@chriswisky)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Vragen zal ik altijd beantwoorden, en iemand helpen ook.en als er weer een bbq is dan kom ik graag en breng dat vergif van mij mee om ruim te proeven😂 en bij mij gaan die metertjes snel op daarom wil ik nu 150 ltr stoken met de hoop dat eens iets langer dan 2mnd blijft liggen.

Beantwoorden
Berichten: 158
(@chriswisky)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Ik denk dat iedereen denkt dat ik naar de eeuwige jachtvelden ben vertrokken nee dus stook er nog lustig op los net in 2 dagen 28 ltr van maïs gestookt en weer 240 ltr neer gezet om te vergisten.ik heb het helaas erg druk,werk veel mantelzorger en ook nog corona gehad wat niet vreemd is als je elke dag 35 - 40 personen vervoerd.dus geen zorgen ik ben nu 70 jr.maar zie het nog positief mijn plan is om het nog 45 jr vol te houden en ook nog heel lang te stoken.

Beantwoorden
Bazz
Berichten: 138
 Bazz
(@bazz)
Estimable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Prachtig mooi om te zien hoe anderen dat doen, de vanillesuiker was voor mij nieuw 🤩 

Beantwoorden
Pagina 28 / 29
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?