Meldingen
Alles wissen

Gevraaagd: het "klassieke" deksel voor T 500

62vette
Topic starter
(@62vette)
Trusted Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Voor mijn grainfather G30 ben ik op zoek naar het "klassieke" deksel om mijn reflux condenser op te zetten.
Mijn condenser is nog van voor het create+ tijdperk.

Groeten, Henk.

Beantwoorden
Onderwerp trefwoorden
4 reacties
4 Reacties
Murmillo
Admin
(@murmillo)
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Famed Member

Geplaatst door: @62vette

Voor mijn grainfather G30 ben ik op zoek naar het "klassieke" deksel om mijn reflux condenser op te zetten.
Mijn condenser is nog van voor het create+ tijdperk.

Groeten, Henk.

https://www.stookwinkel.nl/product/grainfather-rvs-deksel-met-aansluiting-48-mm/

Beantwoorden
62vette
(@62vette)

Trusted Member

@murmillo Dank voor je reaktie. Zelf dacht ik aan een gebuikt "klassiek" deksel van iemand die bijv. een upgrade naar de create+ heeft gedaan.
Anders zit ik met de 2” Tri-Clamp adapter die ik eigenlijk niet kan gebruiken voor mijn installatien.

Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Illustrious Member

Geplaatst door: @62vette

@murmillo Dank voor je reaktie. Zelf dacht ik aan een gebuikt "klassiek" deksel van iemand die bijv. een upgrade naar de create+ heeft gedaan.
Anders zit ik met de 2” Tri-Clamp adapter die ik eigenlijk niet kan gebruiken voor mijn installatien.

Goedemorgen!

We hebben hem wel hoor. De zoekfuctie doet raar waardoor je niet alles kunt weergeven van een zoekwoord. Daar wordt nu aan gewerkt.

https://www.stookwinkel.nl/product/still-spirits-t500-deksel-klassiek/

Deze zoek je! Denk wel aan het afdichtingsseal, deze is niet ingerepen. Linkje naar dit "flat sillicone seal"staat in de uitgebreide omschrijving van het deksel.

Groetjes,

Jan

Beantwoorden
62vette
(@62vette)

Trusted Member

@stookforum Dank je wel Jan.

Ik ga zeker kijken!

Beantwoorden
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT