Vroeger hadden we jaarlijks een gezamelijk rietsuiker melasse inkoop project. Sinds Stookwinkel het standaard in het assortiment kreeg is dat verwaterd. Nu echt alle prijzen overal stijgen denk ik dat het mooi is dit nog eens terug te halen.
De melasse prijs zelf stijgt een klein beetje, dat is echt te overzien. Maar transportprijzen zijn zeker voor zwaar transport als een IBC van 1400 kilo meer dan verdubbeld. De jerrycans zijn veel duurder geworden en zelfs niet meer makkelijk te verkrijgen.
Ik heb ingetekend op 3 IBC's voor een (nog) gunstige prijs. Het wachten is nog op de jerrycan leverancier die nu geen jerrycans op voorraad heeft. Ze zijn wel besteld, maar kan eventjes duren.
Ik wil dan net als vroeger deze jerrycans van 10 liter ( = 14 Kilo) aanbieden voor 20,00 per Jerrycan. I.p.v. De 28,95 in de shop.
De voorwaarden zijn dan net als vroeger.
Contant afhalen bij Stookwinkel. Verzenden kan alleen voor de normale prijs in de shop.
Vooraf aangeven hoeveel je er komt halen. Als je voor anderen meeneemt is dat oké, maar betaling uitsluitend contant. Dit regelen jullie dus onderling.
Reserveren mag ook via de mail: [email protected] of Whattsapp Stookwinkel +31(0)643404154
Kom je tegelijkertijd andere spullen afhalen? Bestel die dan online in de shop en kies voor afhalen. Alleen de melasse actie kan contant.
Ik hoop eind mei alles klaar te hebben staan. Dit is dus afhankelijk van de verkrijgbaarheid van de jerrycans.
Ik geef aan welke dagen de melasse kan worden opgehaald. We gaan ze dus geen maanden bewaren.
Reserveren kan hieronder! Ik zal de lijst bijhouden en aangeven waneer de actie uitverkocht is.
Ik denk dat dit weer een mooie kans is voor een mooi rum project!
Dirtbag 10 Liter
Antonio 40 Liter
Weaver 20 Liter
GercoK 20 Liter
Rossieking 20 Liter
Bewust 30 liter
Pirate 20 liter
RuMo 20 Liter
Murmillo 10 Liter
RummyDummy 10 Liter
Stumphole 20 Liter
Peet 20 Liter
Pulle 10 Liter
Bassien 100 Liter
Pikketanus 40 Liter
Stoffel 80 Liter
Adriaan 10 Liter
MennoK 40 Liter
Roemer 40 Liter
Jos 30 Liter
Steephmeister 30 Liter
Saabtie 20 Liter
Matthijs O 10 Liter
Ja, ik wil wel een jerrycan, wil wel weer een ronde rum maken. 🙂
db
Er is een update van de jerrycan leverancier. Week 20 worden ze aan mij geleverd. Dan zouden we in week 21 in het weekend van 28 en 29 mei, de haaldagen kunnen organiseren. Dan zijn de meesten ook wel weer terug van de meivakantie.
Kijk ik of we ook nog een mooie actie kunnen houden met rumgist van Prestige, ook daar is nog het een en ander van onderweg. Dat weet ik begin volgende week.
Nogsteeds goed bezig Jan💪! Zou je voor mij 4 stuks achter de hand willen houden?
Voor anderen: Ik woon tussen Drachten en Groningen. Als er meer belangstellenden zijn heb ik nog kofferbakruimte over
Ik zou graag 2 cans bij je willen bestellen/reserveren. De rest bestel ik online en neem ik gelijk mee 👍
Ik zou er ook graag 2 willen, maar kan ze pas vanaf september ophalen. Ben lang in het buitenland. Laat maar weten of dat een optie is.
Ik wil er ook graag 1 reserveren.
Hoe lang blijft melasse eigenlijk goed? Heb nog een oude jerrycan staan in de schuur die bol staat 😂
Iemand in de buurt van Almere die een can kan meenemen ?
Door omstandigheden lukt het mij niet ver te rijden.
Zelf ook niet aanwezig tot medio juni.
Hallo Jan, voor mij graag 3 jerrycans. Ik heb nog 2 lege cans heb je daar wat aan??
Als ik iets mee moet nemen voor mensen die bij mij in de buurt wonen (Zoetermeer) doe ik dat graag.
Arrgh Mates
Doe mij ook 2 jerrycans omgeving Utrecht. 😎
Ik wil ook een kan, al is het alleen maar voor de nieuwsgierigheid wie ik daar allemaal zal treffen. Ik rijd terug naar Zwolle als ik iemand daar mee help.
Jan, ik bestel voor dan online ook nog wat randzaken op "afhalen"
@Jan; reserveer voor mij ook 2 stuks. De jerrycans kun je t.z.t. meegeven aan Bewust.
Alvast hartstikke bedankt.
Heb je voor mij ook twee jerrycans
Wil ook graag 2 a 3 cans, maar zus kan ieder moment bevallen.. als t goed is iets eerder dan het eind van de maand, dus waag het op 😋 zoals paar andere wel makkelijk nog wat dingen bij bestellen om meteen mee op te halen 👍