27 mei is er ook weer vers druivenconcentraat beschikbaar. Dit kan meteen worden afgehaald met de melasse.
Pre orderen van het concentraat kan nu online met korting. https://www.stookwinkel.nl/product/5-liter-witte-druiven-concentraat/
Er is nog ruim een week om te reserveren. Er is al een groot deel binnen en gevuld dus je hoeft niet achter het net te vissen. Als het weekend niet goed uitkomt mag je ook tussendoor langskomen, ik ben er van maandag tm vrijdag tussen 08.00 en 13.00. Leukste is wel om het weekend van 28 en 29 mei langs te komen, dan ontmoet je mischien nog meer rumstokers 😉Β
Ik ga er dit jaar zelf niet raken π Is er iemand uit het Antwerpse die 20 l kan meenemen?Β
Er zijn nog ongeveer 60 tankjes van 10 liter op vrije voorraad. Beschikbaar voor reserveringen en voor mensen die gewoon langs komen. Want die zitten er ook altijd bij π
De meeste staan al klaar, vrijdag vul ik de laatste tankjes zodat alles klaarstaat omΒ te worden afgehaald.
Ook het druivenconcentraat is binnen en de 5 liter cans zijn afgevuld.
Nog even een bestelling geplaatst op de site die ik gelijk kom afhalen 😀 ben je nog tussen bepaalde tijden open? of maakt het niet uit welkte tijd ik langskom?
Daarnet ook de bestelling om op te halen samen met de melasse. 6 pakjes gist oa.
Β
db
Tot straks bij Stookwinkel!
Westfalenstraat 14a
7418 Db Deventer
De koffie staat klaar!
De meeste mensen zijn geweest en het was erg gezellig π Ik ga nu naar huis.
Omdat ik niet goed heb bijgehouden wie bij welke forumnaam hoort weer ik niet precies wie er nog moet komen. Maar stuur een apje en ik rij even naar de zaak.Β
0643404154
Ik zal ook nog een briefje op de deur hangen. Morgen ben ik eventueel ook nog in de buurt.
Β
Was leuk ff langs geweest te zijn, Jan.
Nice to meet you 😉Β
Ja was zeker leuk jullie allen weer eens gezien te hebben, en sommigen voor het eerst. Ook vast niet de kaatste keer. Nu nog een keer een bbq organiseren.Β
Als iemand de organisatie op zich wilt nemen zou ik heel dankbaar zijn. Stookwinkel betaalt de kosten uiteraard. Het gaat eigenlijk alleen om een locatie met slaapmogelijkheden. Dus plek om een luchtbed neer te leggen en buitenplek voor wie een tentje meeneemt.Β
Voor het eten hebben we goede contacten, dat komt wel goed. De drank regelt zichzelf uiteraard;-)
Hebben we het snel over in een nieuw topic!
Β
Moest helaas snel door anders had ik nog even een bakkie gedaan π vandaag gelijk een nieuwe rum wash klaargemaakt. De spullen gaan weer goed gebruikt worden!
@Stumphole ik hoop dat het lekker heeft gesmaakt.
Het was leuk om de ander heren (@pikketanus @murmillo @dirtbag) bij Jan in Deventer te treffen. Vrijdag nog wat mannen hier over de vloer die de melasse hier komen halen en dan maar is zien of we weer een lekker drankje uit de ketel kunnen krijgen.