Meldingen
Alles wissen

Let op!!! Suikerriet Melasse project 2022 Ophalen Vandaag 28 Mei!!!

Pagina 2 / 2

Berichten: 6759
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

27 mei is er ook weer vers druivenconcentraat beschikbaar. Dit kan meteen worden afgehaald met de melasse.

Pre orderen van het concentraat kan nu online met korting. https://www.stookwinkel.nl/product/5-liter-witte-druiven-concentraat/

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Er is nog ruim een week om te reserveren. Er is al een groot deel binnen en gevuld dus je hoeft niet achter het net te vissen. Als het weekend niet goed uitkomt mag je ook tussendoor langskomen, ik ben er van maandag tm vrijdag tussen 08.00 en 13.00. Leukste is wel om het weekend van 28 en 29 mei langs te komen, dan ontmoet je mischien nog meer rumstokers 😉Β 

Beantwoorden
2 Reacties
(@sjanzie)
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Eminent Member
Berichten: 35

@stookforum zijn er dit jaar ook nog plannen voor melasse? Wij willen een vat gaan vullen dus hebben best wel wat behoefte 😀 Uiteraard rijden we hier graag een rondje Nederland voor!

Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Illustrious Member
Berichten: 6759

@sjanzieΒ 

Stuur mij maar even een mailtje met de hoeveelheid die je graag wilt en wanneer je langs zou willen komen.Β 

Dan krijg je de afhaalprijs van 20,00 per jerrycan van 10 liter/14kg

Graag mailen naar [email protected]

Β 

Beantwoorden
Berichten: 10
(@hansj)
Active Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Ik ga er dit jaar zelf niet raken πŸ™ Is er iemand uit het Antwerpse die 20 l kan meenemen?Β 

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Er zijn nog ongeveer 60 tankjes van 10 liter op vrije voorraad. Beschikbaar voor reserveringen en voor mensen die gewoon langs komen. Want die zitten er ook altijd bij πŸ™‚

De meeste staan al klaar, vrijdag vul ik de laatste tankjes zodat alles klaarstaat omΒ  te worden afgehaald.

Ook het druivenconcentraat is binnen en de 5 liter cans zijn afgevuld.

Beantwoorden
Rossieking
Berichten: 64
(@rossieking)
Trusted Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Nog even een bestelling geplaatst op de site die ik gelijk kom afhalen 😀 ben je nog tussen bepaalde tijden open? of maakt het niet uit welkte tijd ik langskom?

Beantwoorden
2 Reacties
Admin
(@stookforum)
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Illustrious Member
Berichten: 6759

@rossiekingΒ  bedankt voor de bestelling. Ik ben er sowieso tussen 08.00 en 13.00. Maar als ik weet dat je op een andere tijd komt ben ik flexibel hoor πŸ˜‰

Β 

Β 

Beantwoorden
Rossieking
(@rossieking)
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Trusted Member
Berichten: 64

@stookforum tussen die tijd moet goedkomen πŸ™‚

Beantwoorden
Dirtbag
Berichten: 95
(@dirtbag)
Estimable Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Daarnet ook de bestelling om op te halen samen met de melasse. 6 pakjes gist oa.

Β 

db

Beantwoorden
1 Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Illustrious Member
Berichten: 6759

@dirtbag top! Ik leg het klaar 😃

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Tot straks bij Stookwinkel!

Westfalenstraat 14a

7418 Db Deventer

De koffie staat klaar!

Beantwoorden
4 Reacties
Bewust
(@bewust)
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Honorable Member
Berichten: 359

@stookforum eind van de ochtend ben ik er. Tot straks.

Beantwoorden
 RuMo
(@rumo)
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Noble Member
Berichten: 1828

@bewust en vergeet de rubberen ringetjes niet.

Beantwoorden
(@saabtie)
Deelgenomen: 2 jaar geleden

New Member
Berichten: 3

@stookforum even voor de zekerheid. Het is ook mogelijk om vandaag af te halen toch?

Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Illustrious Member
Berichten: 6759

@saabtie Ja hoor! Wel even laten weten hoelaat want vrijwel iedereen is al geweest, dan hoef ik niet de hele dag te wachten πŸ™‚ Stuur maar een appje als je er aan komt! 0643404154

Β 

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

De meeste mensen zijn geweest en het was erg gezellig πŸ™‚ Ik ga nu naar huis.

Omdat ik niet goed heb bijgehouden wie bij welke forumnaam hoort weer ik niet precies wie er nog moet komen. Maar stuur een apje en ik rij even naar de zaak.Β 

0643404154

Ik zal ook nog een briefje op de deur hangen. Morgen ben ik eventueel ook nog in de buurt.

Β 

Beantwoorden
2 Reacties
Murmillo
Admin
(@murmillo)
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Famed Member
Berichten: 2686

@stookforum het was super gezellig. Leuk om gezichten te koppelen aan forumnamen. @Pikketanus fijn weerzien en koffiedrinken en tof je verhalen te horen, @bewust was ook gezellig., @jan thnx en enjoy..:)

Beantwoorden
(@pikketanus)
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Prominent Member
Berichten: 818

@murmillo erg gezellig weer! Goed gezelschap maakt gezellig😎 ook leuk Bewust te hebben ontmoet (toffe peer en maakt er nog een mooie calvados van in excentrieke huisvlijtketel ook) en Dirtbag nog in een flits👍 Jan, weer bedankt voor het spul en voor de gastvrijheid!

Beantwoorden
Berichten: 28
(@weaver)
Eminent Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Was leuk ff langs geweest te zijn, Jan.

Nice to meet you 😉Β 

Beantwoorden
Berichten: 6759
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ja was zeker leuk jullie allen weer eens gezien te hebben, en sommigen voor het eerst. Ook vast niet de kaatste keer. Nu nog een keer een bbq organiseren.Β 

Als iemand de organisatie op zich wilt nemen zou ik heel dankbaar zijn. Stookwinkel betaalt de kosten uiteraard. Het gaat eigenlijk alleen om een locatie met slaapmogelijkheden. Dus plek om een luchtbed neer te leggen en buitenplek voor wie een tentje meeneemt.Β 

Voor het eten hebben we goede contacten, dat komt wel goed. De drank regelt zichzelf uiteraard;-)

Hebben we het snel over in een nieuw topic!

Β 

Beantwoorden
Rossieking
Berichten: 64
(@rossieking)
Trusted Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Moest helaas snel door anders had ik nog even een bakkie gedaan πŸ™‚ vandaag gelijk een nieuwe rum wash klaargemaakt. De spullen gaan weer goed gebruikt worden!

Beantwoorden
Stumphole
Berichten: 49
(@stumphole)
Trusted Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Nog hartstikke bedankt voor dit buitenkansje, Jan. Maar vooral ontzettend bedankt Bewust. Die gozer speelde toch maar weer voor boodschappenjongen. En dan krijg ik ook nog een lekker Eau de Vie-tje. Was een dik uurtje genieten met een niet al te zwaar sigaartje!!!

1653940227-Bewust.jpg
Beantwoorden
Bewust
Berichten: 359
(@bewust)
Honorable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

@Stumphole ik hoop dat het lekker heeft gesmaakt.
Het was leuk om de ander heren (@pikketanus @murmillo @dirtbag) bij Jan in Deventer te treffen. Vrijdag nog wat mannen hier over de vloer die de melasse hier komen halen en dan maar is zien of we weer een lekker drankje uit de ketel kunnen krijgen.

Beantwoorden
Pagina 2 / 2
Deel:

Β©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?