-
Paolo vind forumbericht "Hout voor rijping" – leuk 1 week, 5 dagen geleden
-
Paolo vind forumbericht "Hout voor rijping" – leuk 1 week, 5 dagen geleden
-
Paolo vind forumbericht "Prachtig apparaat" – leuk 1 week, 6 dagen geleden
-
Paolo vind forumbericht "Prachtig apparaat" – leuk 1 week, 6 dagen geleden
-
Paolo vind forumbericht "Prachtig apparaat" – leuk 1 week, 6 dagen geleden
-
Paolo vind forumbericht "de schermen "ontbloemen"…." – leuk 1 week, 6 dagen geleden
-
Paolo vind forumbericht "Vlierbloesem: de schermen "ontbloemen"…." – leuk 1 week, 6 dagen geleden
-
Paolo vind forumbericht "Vlierbloesem: de schermen "ontbloemen"…." – leuk 1 week, 6 dagen geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Ouzo vraag" – 1 week, 6 dagen geleden
Kalimera McCorner, Helaas kan ik je nu mijn recept niet geven want zit aan de ouzo maar dan in Griekenland. Ook ik maak al jaren ouzo en verbaast me steeds weer dat al heb ik exact hetzelfde aan kruiden en… Lees verder»
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 weken geleden
schitterend project Bazel 👍.
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 weken geleden
Door omstandigheden er helaas nooit bij kunnen zijn maar de nodige foto’s en filmpjes voorbij zien komen en ook de sterke verhalen aan moeten horen. Om dit te verifiëren moet het deze keer hoop ik wel lukken. Ik ga in… Lees verder»
-
Paolo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 1 maand geleden
-
Paolo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 1 maand geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Welkom op Stookforum!" – 1 maand geleden
Voor nu alvast een hartelijk welkom Jaap1979 en vriendin op dit mooie en rijke forum. Kijk sowieso ook even tussen alle recepten. Zou me verbazen als er niets in jouw smaak tussen zit. Heel veel succes en laat nog even weten… Lees verder»
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Nieuw op dit forum" – 2 maanden geleden
@psycat eerlijk gezegd nooit bij nagedacht om deze anders te plaatsten. Dit was destijds het makkelijkste om er bij te kunnen zo bij te kunnen en omhoog ging niet ivm de ruimte in m’n stookhutje. Ik zal het eens naar… Lees verder»
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Nieuw op dit forum" – 2 maanden, 1 week geleden
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Nieuw op dit forum" – 2 maanden, 2 weken geleden
@gerard88 goed bezig, eerst een goede basis leggen en daarna lekker verder experimenteren. Door omstandigheden ook een paar jaar niet kunnen stoken. Mn stookhok weer in orde gemaakt, keteltje weer gereinigd en volgende week wat basis alcohol stoken. Heb er ook… Lees verder»
-
Paolo antwoordde op het onderwerp "Nieuw op dit forum" – 2 maanden, 2 weken geleden
Alsnog welkom Gerard88,
eerst de alchohol begrijpelijk maar ben benieuwd naar wat daarna want je hebt een prachtige set. -
Paolo vind forumbericht "Nieuw op dit forum" – leuk 2 maanden, 2 weken geleden
-
Paolo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 3 maanden, 2 weken geleden
- Meer laden