Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Paolo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Paolo

@paolo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Hout voor rijping" – leuk 1 week, 5 dagen geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Hout voor rijping" – leuk 1 week, 5 dagen geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Prachtig apparaat" – leuk 1 week, 6 dagen geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Prachtig apparaat" – leuk 1 week, 6 dagen geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Prachtig apparaat" – leuk 1 week, 6 dagen geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "de schermen "ontbloemen"…." – leuk 1 week, 6 dagen geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Vlierbloesem: de schermen "ontbloemen"…." – leuk 1 week, 6 dagen geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Vlierbloesem: de schermen "ontbloemen"…." – leuk 1 week, 6 dagen geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Ouzo vraag" – 1 week, 6 dagen geleden

    Kalimera McCorner, Helaas kan ik je nu mijn recept niet geven want zit aan de ouzo maar dan in Griekenland. Ook ik maak al jaren ouzo en verbaast me steeds weer dat al heb ik exact hetzelfde aan kruiden en…   Lees verder»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 weken geleden

    schitterend project Bazel 👍.

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 weken geleden

    Door omstandigheden er helaas nooit bij kunnen zijn maar de nodige foto’s en filmpjes voorbij zien komen en ook de sterke verhalen aan moeten horen. Om dit te verifiëren moet het deze keer hoop ik wel lukken. Ik ga in…   Lees verder»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 1 maand geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 1 maand geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Welkom op Stookforum!" – 1 maand geleden

    Voor nu alvast een hartelijk welkom Jaap1979 en vriendin op dit mooie en rijke forum. Kijk sowieso ook even tussen alle recepten. Zou me verbazen als er niets in jouw smaak tussen zit.  Heel veel succes en laat nog even weten…   Lees verder»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Nieuw op dit forum" – 2 maanden geleden

    @psycat eerlijk gezegd nooit bij nagedacht om deze anders te plaatsten. Dit was destijds het makkelijkste om er bij te kunnen zo bij te kunnen en omhoog ging niet ivm de ruimte in m’n stookhutje. Ik zal het eens naar…   Lees verder»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Nieuw op dit forum" – 2 maanden, 1 week geleden

    @gerard88 ik heb nog een zelfmaak elektrisch, foto komt later en bezig nog met eentje te maken.
     image.jpg

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Nieuw op dit forum" – 2 maanden, 2 weken geleden

    @gerard88 goed bezig, eerst een goede basis leggen en daarna lekker verder experimenteren. Door omstandigheden ook een paar jaar niet kunnen stoken. Mn stookhok weer in orde gemaakt, keteltje weer gereinigd en volgende week wat basis alcohol stoken. Heb er ook…   Lees verder»

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo antwoordde op het onderwerp "Nieuw op dit forum" – 2 maanden, 2 weken geleden

    Alsnog welkom Gerard88,
    eerst de alchohol begrijpelijk maar ben benieuwd naar wat daarna want je hebt een prachtige set. 

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Nieuw op dit forum" – leuk 2 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Paolo

    Paolo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 3 maanden, 2 weken geleden

  • Meer laden
Profielfoto Sebas(bassien) Profielfoto Sjefman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens