Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Stookforum

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Stookforum

@stookforum

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 16
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "T500 create + gezocht" – 1 week, 4 dagen geleden

    @erikjan Oh sorry, nee daar kan ik je niet aan helpen. De thermometer is wel los verkrijgbaar

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum posted a new topic "Gratis Prestige Essence proeven! Probeer eens iets nieuws" – 1 week, 4 dagen geleden

    Stookwinkel – Brouwen en DistillerenDe beste borrel stook je zelf! Alleen dit weekend, bij iedere bestelling op http://www.stookwinkel.nl nu een een Prestige 20 ML Essence naar keuze cadeau! Gewoon gratis om eens te proeven! Voeg deze niet toe aan je…   Lees verder»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "T500 create + gezocht" – 2 weken geleden

    Een losse refluxcondensor dus?
    De standaarf condensor:

    Still Spirits – CREATE+ RVS reflux condensor voor T500

    OF de Pro

    Still Spirits – Create+ T500 Pro Reflux Kolom

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "T500 create + gezocht" – 2 weken, 1 dag geleden

    @erikjan De Create+ is nog relatief nieuw waardoor er nog niet veel 2ehands te vinden is. Als je een 2ehands kunt vinden van het eerdere model dan zijn er adapters voor om hem naar Create+ om te zetten.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Air STill Pro op kolom met adapter, en dus groter vat mogelijk…." – 1 maand geleden

    Hoi Botervlieg, dit betreft een prototype van Kegland. Is nog niet in de handel. Is afgekeken van Still Spirits, maar dus van een ander merk.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Meer toepassingen van Rietmelasse, meststof/bodemverbeteraar, lokstof visserij" – 1 maand, 2 weken geleden

    De leukste toepassing die ik heb meegemaakt was nog voor een act van het narionaal ballet in de Stopera in Amsterdam. Zij bestelde een paar honderd liter melasse. In de act stond een naakte vrouw op uit een bad met…   Lees verder»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum posted a new topic "Meer toepassingen van Rietmelasse, bodemverbeteraard, lokstof visserij" – 1 maand, 2 weken geleden

    🧉 Rietmelasse: jullie kennen het voor rum… maar dit wist je misschien nog niet 😉 De meesten hier op Stookforum kennen rietmelasse natuurlijk vooral van het maken van rum.Logisch — daar wordt het hier ook het meest voor gebruikt en…   Lees verder»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 1 maand, 3 weken geleden

    @wvwburn de eerdere edities waren zo’n 40 a 50 man. Maar ik denk dat we flink de schouders er onder moeten zetten omdat weer te halen. Het forum was in die tijd veel drukker met actieve leden.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 maanden geleden

    Leuk om terug te lezen, de vorige stookforum BBQ edities, er staan ook fotos in voor een leuke impressie hoe zo’n bijeenkomst er uitziet! 2017: https://www.stookforum.nl/forums/het-cafe/wat-vinden-jullie-van-een-meeting-of-een-bbq-bijvoorbeeld/ 2018: https://www.stookforum.nl/forums/stookforum/de-stookforum-bbq-voorbereiden/ 2019:…[Verder lezen]

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 maanden geleden

    @freddyg dat is nu nog moeilijk te zeggen. De eerdere edities waren ongeveer 40 a 50 personen. We hopen natuurlijk dat we dat weer redden of misschien wel meer.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Welkom op Stookforum!" – 2 maanden geleden

    @gebogen-speer welkom! Leuk dat je erbij bent!

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 maanden geleden

    @ruud1 Bedankt Ruud! We hebben zo vaak contact gehad maar nog nooit in real life! Dus dat wordt tijd 😀

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 maanden geleden

    @heikos jij hoort bij het interieur! Dus zelfs als je niet meer stookt ben je er gewoon bij 😉 Legendarisch, dat is de juiste omschrijving want dat was het echt. Net als de stookreizen naar Zweden. Wie weet komt dat…   Lees verder»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 maanden geleden

    @alchemist jij mag zeker niet ontbreken. Mensen kunnen veel leren van jouw serieuze jarenlange ervaring, projecten en experimenten. Ook heel gezellig om je weer te zien! 😀

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 2 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto kusleon

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens