-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "T500 create + gezocht" – 1 week, 4 dagen geleden
@erikjan Oh sorry, nee daar kan ik je niet aan helpen. De thermometer is wel los verkrijgbaar
-
Stookforum posted a new topic "Gratis Prestige Essence proeven! Probeer eens iets nieuws" – 1 week, 4 dagen geleden
Stookwinkel – Brouwen en DistillerenDe beste borrel stook je zelf! Alleen dit weekend, bij iedere bestelling op http://www.stookwinkel.nl nu een een Prestige 20 ML Essence naar keuze cadeau! Gewoon gratis om eens te proeven! Voeg deze niet toe aan je… Lees verder»
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "T500 create + gezocht" – 2 weken geleden
Een losse refluxcondensor dus?
De standaarf condensor:OF de Pro
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "T500 create + gezocht" – 2 weken, 1 dag geleden
@erikjan De Create+ is nog relatief nieuw waardoor er nog niet veel 2ehands te vinden is. Als je een 2ehands kunt vinden van het eerdere model dan zijn er adapters voor om hem naar Create+ om te zetten.
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Air STill Pro op kolom met adapter, en dus groter vat mogelijk…." – 1 maand geleden
Hoi Botervlieg, dit betreft een prototype van Kegland. Is nog niet in de handel. Is afgekeken van Still Spirits, maar dus van een ander merk.
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Meer toepassingen van Rietmelasse, meststof/bodemverbeteraar, lokstof visserij" – 1 maand, 2 weken geleden
De leukste toepassing die ik heb meegemaakt was nog voor een act van het narionaal ballet in de Stopera in Amsterdam. Zij bestelde een paar honderd liter melasse. In de act stond een naakte vrouw op uit een bad met… Lees verder»
-
Stookforum posted a new topic "Meer toepassingen van Rietmelasse, bodemverbeteraard, lokstof visserij" – 1 maand, 2 weken geleden
🧉 Rietmelasse: jullie kennen het voor rum… maar dit wist je misschien nog niet 😉 De meesten hier op Stookforum kennen rietmelasse natuurlijk vooral van het maken van rum.Logisch — daar wordt het hier ook het meest voor gebruikt en… Lees verder»
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 1 maand, 3 weken geleden
@wvwburn de eerdere edities waren zo’n 40 a 50 man. Maar ik denk dat we flink de schouders er onder moeten zetten omdat weer te halen. Het forum was in die tijd veel drukker met actieve leden.
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 maanden geleden
Leuk om terug te lezen, de vorige stookforum BBQ edities, er staan ook fotos in voor een leuke impressie hoe zo’n bijeenkomst er uitziet! 2017: https://www.stookforum.nl/forums/het-cafe/wat-vinden-jullie-van-een-meeting-of-een-bbq-bijvoorbeeld/ 2018: https://www.stookforum.nl/forums/stookforum/de-stookforum-bbq-voorbereiden/ 2019:…[Verder lezen]
-
Stookforum vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 2 maanden geleden
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 maanden geleden
@freddyg dat is nu nog moeilijk te zeggen. De eerdere edities waren ongeveer 40 a 50 personen. We hopen natuurlijk dat we dat weer redden of misschien wel meer.
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "Welkom op Stookforum!" – 2 maanden geleden
@gebogen-speer welkom! Leuk dat je erbij bent!
-
Stookforum vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 2 maanden geleden
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 maanden geleden
@ruud1 Bedankt Ruud! We hebben zo vaak contact gehad maar nog nooit in real life! Dus dat wordt tijd 😀
-
Stookforum vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 2 maanden geleden
-
Stookforum vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 2 maanden geleden
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 maanden geleden
@heikos jij hoort bij het interieur! Dus zelfs als je niet meer stookt ben je er gewoon bij 😉 Legendarisch, dat is de juiste omschrijving want dat was het echt. Net als de stookreizen naar Zweden. Wie weet komt dat… Lees verder»
-
Stookforum vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 2 maanden geleden
-
Stookforum antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 2 maanden geleden
@alchemist jij mag zeker niet ontbreken. Mensen kunnen veel leren van jouw serieuze jarenlange ervaring, projecten en experimenten. Ook heel gezellig om je weer te zien! 😀
-
Stookforum vind forumbericht "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – leuk 2 maanden geleden
- Meer laden