Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Theresa

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Theresa

@theresa

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Hout voor rijping" – 2 weken, 3 dagen geleden

    @whoopa7 Als u rijpt in glas stopt u hem niet af met rubber stop of kurk . U moet het wel laten ademen . Ik gebruik houten wijn tonnetjes die opnieuw gebrand zijn door Freon van mij hier uit de…   Lees verder»

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Ik stel me voor als beginner, en een vraag" – 4 maanden, 3 weken geleden

    @richie https://youtu.be/6ChPY6RRQ-Y

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Ik stel me voor als beginner, en een vraag" – 4 maanden, 3 weken geleden

    @richie de  Amerikanen maken  als maïs moonshine is sourmasch. Deze manier maakt een goed drankje. .https://youtu.be/QwQCy21jyhA

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Eerste stook van peated whisky – PPM" – 4 maanden, 3 weken geleden

    @robbert Als je een brokje overhouden zal wil ik wel overnemen van jou.

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Caramel voor likeur maken" – 6 maanden geleden

    @robbert  ze moeten geen aldi of lidle boter gebruiken dat gaat skiften. Dat is goedkope rommel. Bah .

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "1e experiment perziken uit tuin" – 6 maanden geleden

    @marcelo waarom gebruikt u extra suiker ? U verwaterd de smaakjes van de perziken . 30 kilo perziken geeft om en nabij 2 en halve tot  3 kilo eigen suikers . U krijgt wel minder drank maar wel meer smaak…   Lees verder»

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Rijpen in eikenhouten vat" – 6 maanden geleden

    @hru Robbert zal volgend voorjaar een nieuwe workshop geven misschien is dat een idee om daarbij aan te sluiten. 
     

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Wash ruikt zurig" – 6 maanden, 2 weken geleden

    @robbert heb je al plannen wat betreft een workshop?  Doe je het weer thuis ? Bij mij in kantine kan je terecht als je wil net als laatstens . Als maar voor zomer is. Weer whisky of oars ? Wie…   Lees verder»

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Vergisten van oud brooddeeg" – 7 maanden geleden

    @robbert Raggi is toch gist voor Sake krekt als rode rijst gist ?

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Rode bietenwijn" – 7 maanden geleden

    @michellolimoncello rode bietjes zit maar 60gram ongeveer aan suiker in per kilo u mag dan wel wat meer bijvullen aan suiker voor vergisting maar niet meer dan 2 derde van de natuurlijke kilos omdat u anders weinig smaak krijgt van…   Lees verder»

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa vind forumbericht "Startersvragen bij ketelkeuze" – leuk 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa vind forumbericht "Startersvragen bij ketelkeuze" – leuk 7 maanden geleden

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Peated mout" – 7 maanden geleden

    @barts robbert mout en eest voor hem zelf en ook voor mij doet hij dat . Hij gebruukt ook echt schots turf misschien kunt u van hem wat overnemen.  In filmpje doet hij het ook voor .
     https://youtu.be/19diBeEXYkc

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Rotte eieren lucht tijdens gisten" – 7 maanden, 1 week geleden

    @jansen als u even zoekt op topic ;  ” Troebel , zweem , nare geur , vieze lucht , verkleuring , bijsmaak, mogelijk enkele eerste oplossing”  vind u meer info. Sulfadex waar Robbert het over heeft is zilverchloride.  Ik weet…   Lees verder»

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Pruimenlikeur?" – 7 maanden, 1 week geleden

    @honingkoning als u een zuivere pruimen wijn heeft dan is er ook alkohol in . U hoeft geen alkohol dan toevoegen. U kunt het best het stoken met een potstill ,alembiek of alquitara. Als u die heeft.  De grainfather met…   Lees verder»

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Startersvragen bij ketelkeuze" – 7 maanden, 2 weken geleden

    @lemmy https://youtu.be/DuiX_6L-d64

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Het Biska geheim?" – 9 maanden geleden

    @psycat vijgen en dadels vergisten kan echt wel goed hoor. Vijgen zijn muf door dat we ze meestal  gezwaveld geleverd krijgen. En vijgen die erg rijp beginnen wat meer een modder smaak te krijgen. U moet nooit overrijpe gebruiken maar…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Het Biska geheim?" – 9 maanden geleden

    @psycat in de filmpjes van Robbert staat vijgen likeur. Is erg lekker .

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "marc destillatie" – 9 maanden, 1 week geleden

    @robbert wil je wat fotos maken van jou ton voor dizze man en utleg geven  je maakt ook wat met grappa nu erbij? 
     

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "marc destillatie" – 9 maanden, 1 week geleden

    @tomve grappa en orujo is het zelfde om te maken als mark . 
    Grappa intikken en kunt u ook bij zoeken vinden op deze site.
     

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens