- kom nou we zijn stokers
- kom maar halen. Leuk!
- lange teentjes, ach. Vind ik nou weer een stoornis.
Zo heeft iedereen wat zullen we maar zeggen.
haha ben blij met mijn korte teentjes.
Ik ben nu in Duitsland, na mijn vakantie kom ik graag langs om je kennis te halen!
Verwacht er veel van.
Stokers, achter een ketel zijn geen onrust stokers. 😉
haha ben blij met mijn korte teentjes.Ik ben nu in Duitsland, na mijn vakantie kom ik graag langs om je kennis te halen!Verwacht er veel van.
Stokers, achter een ketel zijn geen onrust stokers. 😉
Behalve op het forum. Iedereen over de pis. Hoewel, een paar maar. Denk ik. De zwijgende meerderheid hoor je niet.
En het forum groeit. Met of zonder Lummel. En nogmaals we zijn volwassen kerels. Althans zo schat ik het in.
Zo is dat de een is niet verheven boven de ander... Echter, volwassenheid draagt ook zorg voor maatschappelijk toelaatbare titels van topic's. Lummel als je de inleiding nou eens maatschappelijk draagbaar maakt kun je theoretisch op juiste manier heel veel schrijven en je punt maken. Barbarische texten horen nou eenmaal niet thuis op een openbaar forum. Je snapt me wel, en tegelijkertijd houd ik van jouw recalcitrante opstelling.
Joh zo blijven we aan de gang. Het is tegenwoordig hinkstap over qua braafheid. Daar ga je het niet mee redden jong.
Maar zoals ik tegen Jan altijd zeg, delete wat je niet bevalt. Het is jouw forum!
Ha, heerlijk dat je me "jong" noemt, heb ik toch wat bereikt bij jou. 😉 Fijne avond Lummel.
Geniet lekker verder van je vakantie. En no hard feelings, daar hou ik van. Hoop dat voor jou het zelfde geldt. Nogmaals zijn we wijven? En kom maar wat lekkers halen. Je bent welkom.
Zeker gaan we lekker doen. De Rieseling en Weizenbier, smaken heerlijk! Nee "Hardfeelings" heb ik niet. Ik houd van een mening en een gedachte, ook al past me dat niet. Na mijn vakantie zoek ik je op en kom ik je kennis halen en je kirsch. We spreken elkaar. Dank voor de uitnodiging.
Mooi, nu vanuit bed. Is het toch een nuttige avond geweest.
Ga nu effe de bijdrage van Geert Wilders kijken. Schijnt leuk te zijn. En nee ik stem niet want als stemmen zin had, was het allang verboden.
Gooi weg Jan, Marnix wat jullie niet bevalt. Heb een leuke avond op het forum gehad. Bedankt Murmilo.
AdNim: Ik zou niet weten wat en waarom weggooien, helemaal goed toch!
Lekker, have fun!
Mooi, nu vanuit bed. Is het toch een nuttige avond geweest.
Ga nu effe de bijdrage van Geert Wilders kijken. Schijnt leuk te zijn. En nee ik stem niet want als stemmen zit had was het allang verboden.
Heb een leuke avond op het forum gehad. Bedankt Murmilo.
ure welcome M8!
Ben gruwelijk stoned en heb wilders bij de algemene beschouwingen zitten kijken. Lach me dood. Morgen inde krant. Nee niet extreem rechts denken
Wat dan? ABN AMRO is gered met Nederlands belastinggeld, van u de belastingbetaler en doet op de beurs 8 miljard of zoiets. Er zijn 8 miljoen huishoudens dus elk huishouden 1000,00
geniaal en die lul van D’66 trapte erin.
Lummel, happy space! Cheers man! 😉
Bauke, pas op voor zijn thc pasta, maar Lum is awesome!
Jij ook hoor, wordt gegarandeerd leuk en leerzaam!
Dank je Marnix.
Grappig toch hoe de puzzelstukjes in elkaar passen als je maar de rust krijgt in je hoofd. Het is een
Machtige, prachtige. Fantischtische plant. En dat is het.
En glij nou de relaxmode in. Heb een fles wijn naast me. Tot morgen jongens