Proost kerel
Weet je, ik zou echt zin hebben om het te doen zoals bijv. Robbert. Topkwaliteit zal het dan zijn. Maar ook een hoop gedoe. Het is niet makkelijk.
Aan de andere kant zit ik het forum te lezen hoe een beginner de boel kan verknoeien. Ho ho, anders heeft Lummel het weer gedaan, we zijn allemaal beginners geweest, ik buig nederig mijn hoofd. Maar bijzonder is het om te zien. Alles staat op het forum, wat is nog onbesproken vraag ik me af.
Wil je wat lekkers maken dan is turbo uit stookwinkel prima. Maar ga het geen wodka of zo noemen. Dat moet uit graan of aardappels voor mijn part. Je weet niet wat je proeft. En eigenlijk hou ik meer van bier en wijn dan gedistilleerd. Dus proef het verschil echt wel.
Ik zit nu lekker met koorts een van mijn mais te drinken,krijg het echt warm.dus werkt goed.had zowiezo een klote dag dus zuip ik er maar een paar ,krijg geen lucht maar rook een zwaar sjachie.als ik krepeer dan wel in steil??
Krepeer niet,drank maak meer kapot dan je weet?proost,gvd war voel ik mij kl%te,effe doordrinken kijken of het helpt,de ouders zijn deze week gewend dat ik met bloeddoorlopen ogen aan de deur sta,dus valt morgen niet op,?veel mama’s vinden mij Zo wie zo erg lief.
Zit nu lekker aan de palinca en maaskantje en zware shag,wel op docters recept.gisteren een fles van die van mais gedronken,mijn longonsteking overleefd zonder peneciline,voel mij een heel stuk beter maar doe rustig aan nog een beetje koorts.en palinca?
Je docter Nikita, Chris ??
Edit Nimrax: inderdaad! Docter Nikita
heerlijk met uitzicht over Griekse zee ?
Tussen de bedrijven door - rietsuikerstook, oudere verdunnen en 2 likeurtjes maken van appel - lekker aan het genieten van eigenbrouw vlierbloesemwijn van vorigjaar. Bij de afdronk een heerlijke pareling die over de tong glijdt. Vorig jaar Champagnegist gebruikt, alhoewel ik juist die niet geweldig vind passen bij vlierbloesem, binnekort die van dit jaar bottelen met een andere gist soort (CY17, mangrove jacks). Intussen nog een vat pruimen staan welke heerlijke slivovitsj zal worden, en langzaamaan komen de druiven ook weer in beeld... graan zal wel in de winter komen, heb nog wat staan om m'n eerste biertje ooit te brouwen, en groot jenever tekort, en de slijter heeft enkel oude en jonge jenever, drink enkel 18e eeuwse jenever?
Veel bierdrinkers trouwens! Niet erg hoor, maar waar is de wijn? Hahaha
Houdt 'm warm!
Pikketanus
Dit is volgens mij zo'n beetje de bar hier en kan ik ook wel een vraagje stellen...?
Ik bekijk deze site op mijn telefoon en zie de oudste geplaatste posts eerst. En moet dan vervolgens meerdere pagina's door scrollen en clicken voordat ik aan het einde ben? Kan ik ook eerst de nieuwste bovenaan krijgen en de oude onderaan? Is dat een of andere instelling die uk in kan stellen? En zo ja waar natuurlijk ?
Bvd Adri
Volgens mij gewoon de laatste in drukken dat zijn de laatste berichten.dus bij 1 en er staat bv.21 achter dan 21 indrukken dat is het laats gepost.
Jij hebt het goed wij zitten hier in de regen pompen ons vol met paracetamol zuipen ons beter.en jij maakt ons jaloers met lekker biertje in de zon schaam je???trouwen ik heb een goeie doctor,kelder raakt wel leeg zo?geniet er van,later bestaat niet????
Ik wil met liefde en plezier iets invullen als ik wist waar...??
Print screen proberen....?
Gaat best goed al toch? Als je in je foonbrowser op de drie puntjes rechts bovenin klikt kun je in een vakje "desktop version"aanvinken. Dat kan mogelijk beter werken. Cheers man!
Bij mij zijn het streepjes rechts vanonder, zal het dan 'bureaubladversie' aanklikken zijn of verder in instellingen? Vind het ook wel makkelijk als t nieuwe vanboven staat. Bedankt!