Meldingen
Alles wissen

2x T500 ketel, 1x alambiek, 1x reflux

Topic starter
(@marcelzwl)
Eminent Member
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Zie de foto's,

2x de T500 ketel, 1x alambiek en 1x refluxkolom

1 ketel is enkele keren gebruikt (reflux) de andere (alambiek) is nog geheel nieuw (maar deze heeft een Engelse stekker, verloop bijgeleverd, indien gewenst kan ik de aansluitkabel voor je vervangen)!

Tevens nog vele extra's, zoals vermogensregelaars, refractometer, SG wegers, warmteband, meeste (bijna alles..) NIEUW!

Voor 1 vermogensregelaar zitten alle(?) onderdelen erbij, maar die zal nog wel samengebouwd moeten worden.

Liefst alles in 1 koop en ophalen in Zwolle.

Gezien de grote omvang is verzenden bijna niet te doen..

Interesse? stuur een berichtje met een mooi bod erin!

1739916344-12.jpg
Beantwoorden
8 reacties
6 Reacties
(@marcelzwl)

Eminent Member

Beantwoorden
(@stokerstanley)
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Active Member

@marcelzwl  goedenavond wat vraagt u voor het geheel? Ik heb eigenlijk alleen interesse in de alambiek set. Maar het verweeg om ze allebei te nemen om er 1 cadeau te doen aan m’n vader aangezien ik zelf al een reflux combinatie heb.

laat maar weten!

Beantwoorden
(@marcelzwl)

Eminent Member

@stokerstanley (en anderen!) Alles in 1 koop mag het weg voor € 600,- of doe een goed bod!
Helaas gaat het niet zo lekker met de foto's.. Heb de foto's even hier geparkeerd:
T500 compleet

Beantwoorden
(@stokerstanley)

Active Member

@marcelzwl aah super! Nee de foto’s lukte niet helemaal.. Ik heb interesse! Ik ben momenteel even in het buitenland. Maar zijn we als ik ze van de week kom halen voor €500 akkoord?

Beantwoorden
(@marcelzwl)

Eminent Member

@stokerstanley en alle anderen, daar is het dus niet voor weg gegaan...

Alleen de ketel met alambiek zijn al nieuw gekocht voor meer dan 725,- (en nog nooit gebruikt!) en dan heb je er hier onder andere nog een extra ketel bij met refluxkolom!

Beantwoorden
(@stokerstanley)

Active Member

@marcelzwl  och sorry kerel! Ik had je even moeten berichten.. ik heb even een stevige justitiële tegenvaller te verwerken 😅

mocht het allemaal iets rooskleuriger zijn dan dat het er nú uitziet, kom ik erop terug mocht je er dan nog niet vanaf zijn.

Beantwoorden
Topic starter
(@marcelzwl)
Eminent Member

Helaas kan ik de eerste post zelf niet aanpassen, maar blijkbaar is er wat fout gegaan met het uploaden van de bestanden..

Daarom alsnog een set foto's (en hieronder nog een aantal)

Beantwoorden
Topic starter
(@marcelzwl)
Eminent Member

Beantwoorden
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?