Meldingen
Alles wissen

Gratis 500 kilo blauwe druiven

Pagina 1 / 2

Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Mijn vervoerder doet de distributie van schoolfruit in de regio. Hij heeft nu 500 kilo druiven staan die hij heeft afgrkeurd omdat er bij sommige bakjes druiven met schimmel bijzitten.

Ze mogen gratis worden afgehaald in Deventer. Niet te lang wachten natuurlijk ?

Beantwoorden
17 reacties
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hè Jan. Ik voel een projectje aankomen. Kan je sap persen? 

Beantwoorden
Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Dat moet wel lukken denk ik. Maar dan wel deze week, anders gaan ze naar de klote he.

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ja, effe lief zijn voor Lummelientje en misschien wil ze wel naar haar vriendinnetjes in Deventer. Moet allemaal wel effe lukken. Wat is het suikergehalte?

Beantwoorden
Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Geen idee. Mn vervoerder belde of ik hier iemand voor wist anders gaan ze de container in. Ik heb ze ook nog niet gezien.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Zijn zoet ik heb er vorige week 200 kg van in het vat gegooid zonder suiker en gist staan volop buiten te vergisten.denk dat het het zelfde soort is.

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Jan als Lummelientje binnenkort 3 tonnen aflevert en ze doorgaat naar haar vriendinnetjes. Kan jij dan 75 liter persen en eventueel alvast gist er door mengen dan gooi ik ze later in de fermenters om ze koel te vergisten voor wijn. Is dat een idee?

Beantwoorden
Berichten: 230
(@lucifertje)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Als je het lief vraagt dan drinkt hij het ook nog wel voor je op <3

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Mag 10 euro de liter

Beantwoorden
Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hey Lummel,

Ik kom er in mn eentje niet snel aan toe nu. Ik moet de 500 kilo bij mij neer laten zetten en echt meteen persen anders rot het weg. Ik ben bang dat ik met de rest blijf zitten. Ik hoef er niets aan te verdienen maar ik wil ook niet met de zooi blijven zitten ?

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Verdienen mag/moet want de schoorsteen moet roken. Maar ik kan maar 75 liter kwijt. En 500 kilo opstoken is geen optie. Zoveel sterke drank drink ik ook niet.Β 

Β 

aanvulling, 90 liter sap kan ook maar meer helaas niet. Heb maar 3 fermenters

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Er kunnen er 4 aan de chiller πŸ™‚

Beantwoorden
Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Dan ben ik bang dat het overgaat. Ik moet veel thuis doen, de achterdeur wordt vervangen en ik heb nog wat dingen gepland die thuis moeten gebeuren. Ik moet de rest van de 500 kilo dan ook verwerken, anders moet ik volgende week verrotte druiven afvoeren. Daar kom ik nu echt aan toe.

Wie weet wil iemand de rest nemen? Jullie mogen bij mij komen persen. Ook is het mogelijk de pallet met druiven te laten bezorgen, maar dan kun je het beste even bellen met Exclusief vervoer, daar staan ze nu. Zijn naam is Christiaan bakker, tel 0642010579

Β 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Wat Lummel ik verstook vaker wel meer,en gaat ook wel op.heb nu 200 kg te vergisten staan is voor mij een beetje.voor mij is het niet lonend om ze te gaan halen,ik krijg er hier 5 km van mijn huis en of ik 400 kg of meer pak maak ze niet uit ze staan daar bij de container.?

Beantwoorden
Berichten: 21
(@themsqaull)
Eminent Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Ik was eigenlijk net aan het kijken waar ik het best druiven in kon kopen

Het goedkoopste wat ik vondt was bij de jumbo, €1,62 per 500gram

Beantwoorden
Pagina 1 / 2
Deel:

Β©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?