Meldingen
Alles wissen

Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Pagina 109 / 127

Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Vakantie!

Beantwoorden
munckerik
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Geniet van je vakantie en het Weissbier 😉

Beantwoorden
(@nimrax)
Lid

Bauke, geniet ervan! Goed bezig al,top! 😉

Beantwoorden
Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member

Dank mannen!

Beantwoorden
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Net die van de mais,in flessen gedaan en geproeft,kleur geur en smaak goed.

Beantwoorden
(@lummel)
Famed Member

Ik weet nog niet of ik ga drinken. Wil wel. Ben aan mijn sites bezig, al sinds vanmorgen en heb alleen maar problemen. Die heb ik er goddank uit. 

Als ik doorga wordt het nachtwerk als ik ga zuipen ben ik morgen een uur kwijt alleen al om te te vinden waar ik precies gebleven ben. Moeilijk! Ach fuck, ga in de zon zitten. Mijn ogen hebben ook rust nodig. Eerst een biertje. Hahaha, dit is het bewijs, kom hier alleen maar als ik honger of dorst heb. Of gefrustreerd. Kan ook hahaha. 

Beantwoorden
(@lummel)
Famed Member

overigens gaan die laatste 3 vaak samen. Voordat een ander het zegt. 

Beantwoorden
Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member
  • Ach lummel. Fijn dat je je zorgen deelt. Dat scheelt jouw de helft. 
Beantwoorden
(@lummel)
Famed Member

Jij snapt het. Jij kan zeker ook niet bij je vrouw terecht en moet hier je heil zoeken. Heb ooit eens een keer zo'n topic geopend. Was benieuwd of ik de enige was, dus gelukkig niet. Jij bent net zo'n stumper. Maar was niet de juiste woordkeuze, vonden de geleerden. Ik vond hem wel leuk, nog steeds overigens hahaha. Ach je valt altijd over een strooitje. Het is maar wie er aanstoot aan neemt. 

Beantwoorden
Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member

Ha volgens mij heb ik toen heel poëtisch gereageerd vanuit eigen ervaringen. Ja ik ben een stumper, en ik ben er trots op, mijn schild was te lang hoog en mijn emotie te dienstbaar voor anderen. Ik ben blij met gelijkgestemden als hier waar je veiligheid ervaart en dankbaarheid in de vorm van respect met hier en daar een humoristische noot.

Beantwoorden
(@lummel)
Famed Member

Was jij dat, en nog eentje. Maar kreeg de kans niet om die naam te onthouden. Ploep, was weg. Nog steeds zonde als je het mij vraagt. We hebben allemaal gezeik van de mrs. Helaas kunnen we het niet meer in kaart brengen om ons te wapenen. Maar misschien moesten de geleerden wel van moeder de vrouw. Je weet maar nooit. Jij kijkt ze wel tegen de kop......  

Denk dat ik eens ontopic blijf deze keer, hou het bij bier en een smeer. Heb al een sixpackje te pakken. Zal ik straks eens een kirsch nemen of een flinke smeer. Of beiden. Maar dan gaat het fout.  Of een wijntje en een smeer. De tijd zal het leren. De anvond is jong. En effe kijken naar Wilders en Baudet, normaal kijk ik altijd de algemene beschouwingen voor de de fun. Vind de highlights vanavond wel op Geen Stijl. 

Beantwoorden
Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member

Ja, wanneer je over dames begint met "borderline of nymphomanie" kan ik je vanuit mijn werk in de TBS genoeg vertellen. Andere kant is een topic openen 1, maar gedegen respect blijven uiten voor de mens met welke stoornis dan ook, is een pre. On topic, ik heb gisteren en vandaag genoten van een heerlijk glas rieseling, het is toch wel een van mijn favoriete wijnen. Die smeer waarover jij het hebt zou ik graag eens willen bespreken. Ik weet dat je er enigzins huiverig voor bent, maar ik denk dat die kennis van jou over dat onderwerp wel wat aandacht verdient. Het zou zonde zijn dat voor je zelf te houden terwijl je zoveel mensen kan helpen. Je woont niet ver van mij vandaan en ik ben leergierig en een en al oor. Daarnaast erg loyaal en discreet dus ik wacht op je uitnodiging. 😉

Beantwoorden
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Net de palinca geproeft,lekker en een volle smaak,Adriana en mijn mooie schoonzus zitten aan die vd.mais.ik nu aan de koffie heb geen zin in zuipen.raar maar waar.

Beantwoorden
(@lummel)
Famed Member

Ja, wanneer je over dames begint met "borderline of nymphomanie" kan ik je vanuit mijn werk in de TBS genoeg vertellen. Andere kant is een topic openen 1, maar gedegen respect blijven uiten voor de mens met welke stoornis dan ook, is een pre. Je woont niet ver van mij vandaan en ik ben leergierig en een en al oor. Daarnaast erg loyaal en discreet dus ik wacht op je uitnodiging. 😉

1. kom nou we zijn stokers
  2. kom maar halen. Leuk! 
  3. lange teentjes, ach. Vind ik nou weer een stoornis. 

Zo heeft iedereen wat zullen we maar zeggen. 

Beantwoorden
(@lespaul)
Reputable Member

Mooi dat ze goed gelukt is.. ik heb mijn palinka gisteren gestookt. Pruimen wild laten gisten.

Resultaat 6,5 liter van 52% uit 50 liter.

Stookwijze is ongeveer gelijk aan die van jou maar dan elektrisch. Smaakt nu al prima.

Laat jij ook nog rijpen op hout of laat je hem blank?

Beantwoorden
Pagina 109 / 127
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?