Alcohol bederft niet dus je kunt er lang mee doen π
Β
Ik zit met een run meestal tussen de 3 en de 4 liter pure alcohol als je gek bent op whisky die moet je een poos laten liggen dus zo kun je toch een mooi vooraadje maken? Ik vind het een super ding de t 500
Leuk dat je er tevreden over bent Egbert, ik had ook niet anders verwacht.
Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar jouw experiment.
Big 1 stook heb je al Vlug wat liter alcohol wat doe je ermeeΒ
Ik ben er Zeer tevreden over Erik! Mijn experiment is nu eigenlijk helemaal uitgegist ik ga als ik tijd heb hem stoken nog heel even geduld Haha! En falco ik verdun de alcohol tot drinksterkte en doe er dan essences bij voor de smaak of ik maak er dropshot van
Hoi Erik ik heb morgen tijd om hem te gaan stoken zodra ik klaar ben gooi ik het gelijk erop zet hem eerst even onder dit topic daarna zal ik een nieuwe aanmaken met het recept erbij (als het te pruimen is natuurlijk) haha
Ik ben benieuwd Egbert, je hebt me nu lang genoeg in spanning gehouden π
Β
Hoi Erik ik zal je uit je lijden verlossen!? Haha het experiment is geslaagd! Ik heb een recept gemaakt met ontbijtkoek ik de hoop dat de smaak van ontbijtkoek in het destilaat terug komt en dat doet het! Het is een erg lekker drankje geworden (persoonlijk vind ik hem een beetje scherp van smaak) hoop door hem een tijdje te laten rusten de scherpte er een beetje vanaf gaat zal het recept even op het forum zetten
Haha dus dat was het! Leuk dat het geslaagd is en dat je de smaken terug proeft. Scherpte zal wel minder worden met wat rust. Ik lees straks je recept wel.
Β
Het recept staat er nu op! Misschien heb jij nog op of aanmerkingen om het nog beter te maken? Ik wil het sowieso nog een keer proberen met alleen suiker kijken of ik dan een andere smaak creatie krijg
bedankt voor de info
Stook je meet je T500 je alcohol 1X of toch ook 2X?
Β
Ik stook het maar 1x
met mijn koperen ketel stook ik ook alles maar 1x