Saskia is van Nederlandse ouders en spreekt ook een aardig mondje Nederlands.
Het viel mij inderdaad op als ik even naar een engels woord zocht en per ongeluk het nederlandse woord zij, dat ze dan meteen wist wat ik bedoelde. Saskia is overigens de schoondochter van Peter zag ik op facebook π
Β
Ik vindt het overigens een geweldig iniatief dat ze een save the Rhino project hebben. Β http://www.imakeadifference.co.nz
Bij mij was het nog wat vroeg om te proeven. Het bleef dus enkel bij koffie, thee en een chocolaatje.
Hier ook koffie, thee en een stroopwafel π
Nog iets over het kijkglas. Dit kan mogelijk interessant zijn voor een prototype. Maar op welke plaat ga je het inbouwen? En hoe ga je het afdichten? Is deze permanent? Indien het uiteindelijk tot een ontwerp zou komen zal dit wel sneuvelen omdat het de verkoopprijs enkel de hoogte injaagt.
Die kijkglazen, welke ongeveer halverwege de kolom geplaatst zou kunnen worden, vindt je plenty op het internet enΒ kosten een paar euro.
Ik denk dat de totaalprijs wel mee zal vallen.
Leuk om eens een gezicht te zien π
Peter had ik al eens op filmpjes gezien.
Jammer dat ik geen tijd had om met hen in gesprek te raken. Maar de reden is voor mij wel prettig, na twee jaar werkeloosheid ben ik weer aan de slag.Β
Dat is ook heel belangrijk Erik, gefeliciteerd met je nieuwe baan! En ik heb zo,n vermoeden dat ze vaker in europa gaan komen nu ze werken nu aan een kantoor in Berlijn. En natuurlijk ieder jaar de Brau Beviale in Nurnberg. Wie weet kunnen we daar eens een samenkomst organiseren. Nurnberg heeft trouwens een geweldig centrum en overal schnapps ?
Dank je Jan!
De Brau Beviale is pas van 13 tot 15 november 2018.
Is het dit jaar niet? Jammer. Ik was er afgelopen jaar, en voor de bierbrouwers is het echt een walhalla.
http://www.ntradeshows.com/brau-beviale/ Β
13 tot 15 november 2017 zie ik. Neemt niet weg dat het nog even duurt π
Jan, je hebt gelijk, ik kwam bij het zoeken op die van 2018.
Misschien dat ik er ook heen ga, lijkt me wel bijzonder.
Indien ik het zelf zou maken zou ik er zelfs op elke schotel een kijkglas plaatsen. Dat zal de kost ook niet maken. Indien het toch op de 'markt' zou komen is de verkoopprijs een argument om mogelijke kopers over de streep te trekken. Deze zal dus zo laag als mogelijk moeten zijn. In dit opzicht is een kijkglas wat mij betreft dus overbodig. Maar dat zal iMac dan wel uitmaken zeker?
Lijkt me leuk. Is de beurs toegankelijk als particulier?