Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Edward

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Edward

@edward1970

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Edward

    Edward replied to the topic "Mijn eerste stook, en mislukt.." – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Dankjewel Robbert, weer wat informatie 🙂

  • Profielfoto van Edward

    Edward replied to the topic "Mijn eerste stook, en mislukt.." – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @dumo, hartstikke bedankt voor deze info, deze kon ik niet in detail van de site halen. De temp (78 – 80) heb ik afgelezen van de thermometer in de ketel welke tot in in de mash hing. De temp in…   Read more»

  • Profielfoto van Edward

    Edward replied to the topic "Mijn eerste stook, en mislukt.." – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Hi RuMo, dankjewel voor je snelle reactie. Ik was van mening dat je altijd mout nodig hebt om whiskey te maken, maar dat hoeft dus niet? Hoe verwerk je anders de peated rook smaak in je whiskey?

  • Profielfoto van Edward

    Edward replied to the topic "Mijn eerste stook, en mislukt.." – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @kapisjon Hi OMenOM, dankjewel voor je snelle reactie! Ik zal nog eens even wat youtube filmpjes proberen te bekijken. En ik zal overwegen om je advies ter harte te nemen :-). Ik probeer de perfecte whiskey te maken, en ik…   Read more»

  • Profielfoto van Edward

    Edward posted a new topic "Mijn eerste stook, en mislukt.." – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Goedendag allemaal, tijdje geleden een ketel gekocht in Rusland, ik was hier ah werk, en onlangs de eerste stook geprobeerd, maar helaas niet gelukt. Hieronder een uiteenzetting van mijn ervaring, misschien kan iemand hier iets van vinden.. 4 kilo mout…   Read more»

Profielfoto Kevin Profielfoto webmaster

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens