Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Rino3.5

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Rino3.5

@rino3-5

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!" – 2 dagen, 20 uren geleden

    @murmillo bedankt voor je antwoord, ik had niet echt een vraag, ik wilde meer alhoewel ik zelf ook nieuw ben een korte weg voor andere opstarters tonen mocht daar behoefte aan zijn, er komen best veel nevenzaken bij en men…   Lees verder»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!" – 2 dagen, 20 uren geleden

    @alchemist Bedankt voor je antwoord, och waren maar een paar typos, 🙂

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!" – 3 dagen, 10 uren geleden

    Waar kan ik mn berichtje editeren svp? 😪 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 posted a new topic "Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!" – 3 dagen, 11 uren geleden

    Wanneer ik een suikerwash destilleer, en anders doe ik ik niet ivm met veiligheid voor mn eigen prive borreltje, kijk ik ook niet eens meer naar  de graden die op de Vevor 30 L staat, ik kijk alleen nog maar…   Lees verder»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Beste wensen allemaal" – 5 maanden, 2 weken geleden

    Een heel nat jaar, op welke gewenste manier maar ook en een gezond 2026 voor elk! 😎 😊 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "Beste wensen allemaal" – leuk 5 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Kan voor mij deze nieuwe hobby wel uit?" – 5 maanden, 2 weken geleden

    @hru , zeker, aldoende leert men, helemaal mee eens, ik ken de Alotec als enige turbo gist echter zal de andere 2 genoemde eens opzoeken, heb ondertussen veel tyd dus dat past mooi, mijn bakkersgist kwam bij de Welkoop vandaan…   Lees verder»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "ik ben bennie 67 jaar uit stadskanaal" – 6 maanden geleden

    Hoi Bennie uut Stads Kanaal, dus je was er ook even 1 jaartje tussenuit, nou welkom back, ! 😎 🙂 

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Kan voor mij deze nieuwe hobby wel uit?" – 6 maanden geleden

    @hru Bedankt voor je reply, ik vind het fijn voor je dat je gevonden hebt met wat je nu hebt en er tevreden mee bent, ik ben op het moment met  mn 3e distiller bezig, de 1e was op stroom,…   Lees verder»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Kan voor mij deze nieuwe hobby wel uit?" – 6 maanden geleden

    @dirtbag  Klopt bijna wat je zegt, ik wil idd een borreltje drinken en het liefst zo goedkoop mogenlijk, ik woon maar 5 km van de eerste beste Duitse winkel af waar je iets kunt kopen, eerder was het meestal een…   Lees verder»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Kan voor mij deze nieuwe hobby wel uit?" – 6 maanden, 1 week geleden

    @robbert  Bedank voor je heldere reply weer, een andere hobby van me is metaaldetectie open, elk stukje land is van iemand, ik vraag graag, boeren waarvan ik denk dat zijn land interessant is,  also tegen prestatie maak ik z n…   Lees verder»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Kan voor mij deze nieuwe hobby wel uit?" – 6 maanden, 3 weken geleden

    Update: Nou we zij weer eens naast druk zijn terug op deze voor mij heldere forum betreft stoken, ondertussen met een 3e ketel bezig met in gedachte een goede goedkopere borrel voor eigen gebruik te kunnen realiseren, de borrel uit…   Lees verder»

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "groeps foto" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "juice orange suiker gist borrel?" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    @rinus55 Ja, dat klopt wel ongeveer, ik zoek ff op cider topic
     

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "juice orange suiker gist borrel?" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "juice orange suiker gist borrel?" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    @rumo Dat zou k moeten opzoeken, de stelling is in elk geval dat er zo weinig methanol in zit dat je het gewoon opdringt! 🤔

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 vind forumbericht "juice orange suiker gist borrel?" – leuk 1 jaar, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 posted a new topic "juice orange suiker gist borrel?" – 1 jaar, 3 maanden geleden

    Hoi elk,
    ik zag onderstaand filmpje voorbij komen en hoewel ik daar de reacties zag ben ik niet zeker, vandaar m n vraag alhier,
    juice orange

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Van een 4 L Airstill naar een vevor 30 L rvs ketel" – 2 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert En  hier spreekt de Mentor, groot respect wat ik hier  zo al lees op je vakgebied, we zijn blij met je op dit forum! 😎 😊

  • Profielfoto van Rino3.5

    Rino3.5 antwoordde op het onderwerp "Je plasje destilleren? :-)" – 2 jaren, 5 maanden geleden

    @kevin 
    Ik zou het niet weten, sinds ik m’n eigen borreltje maak geef ik niet meer over! 😎 😀 

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens