Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Sven Aardappel

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Sven Aardappel

@sven-aardappel

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Sven Aardappel

    Sven Aardappel antwoordde op het onderwerp "Eerste keer whisky" – 11 maanden, 2 weken geleden

    @tom182 ben er ondertussen al achter dat het fruit pas toegevoegd moet worden tijden het vermentatie proces. nu moet ik alleen nog de verhoudingen zien te weten voor de juiste hoeveelheid zodat ik +/- 30 liter overhoudt.

  • Profielfoto van Sven Aardappel

    Sven Aardappel antwoordde op het onderwerp "Eerste keer whisky" – 11 maanden, 2 weken geleden

    @tom182 dat is mogelijk ik heb grote 220L vaten. hoop dat er iemand is die mij hier verder mee kan helpen, aangezien het iets is voor als mijn vader met pensioen gaat over een paar jaar.

  • Profielfoto van Sven Aardappel

    Sven Aardappel antwoordde op het onderwerp "Eerste keer whisky" – 11 maanden, 2 weken geleden

    ik ben nieuw hier en heb een vraag. ik ben bekend met het stoken van wodka (dit is geen hogere whiskunde) nou wil ik met mijn vader een whiskey gaan maken en die laten rijpen in een 30L vat. wij…   Meer lezen»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens