Meldingen
Alles wissen

Alcohol in het nieuws

Pagina 11 / 45

Troet
(@troet)
Reputable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Beantwoorden
(@skoldt)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik mis hem ook niet  ....

Beantwoorden
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Skoldt, hij joeg anders wel op gezette tijden het hele forum op stang. Googelde wat en wist het weer beter. Kan de een wat beter tegen dan de ander hahaha.

Moet straks het advocaattopic weer eens doorlezen, was er ook zo n voorbeeld van geloof ik, werd ik pislink.

Ik ga weer advocaat maken met dat recept want mijn moeder is gisteren op schoolreisje geweest met de plattelandsvrouwen naar een advocaatstokerij. Komt ze binnenkort hier nog eens overdoen. Dat kan ik ondertussen beter. 

Beantwoorden
(@lummel)
Famed Member

Hahaha ik zie dat Jan het advocaat topic heeft opgeschoond want ik kreeg de advocaat niet dik genoeg. Toen met behulp van Jan gelukt. Hele discussie over pasteuriseren en steriliseren is weg. Maar beter ook. 

Beantwoorden
Troet
(@troet)
Reputable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Beantwoorden
(@skoldt)
Reputable Member
Beantwoorden
(@skoldt)
Reputable Member
Beantwoorden
(@lummel)
Famed Member

Laat je toch niet bedonderen. In Engeland moesten de pubs om 23.00 dicht omdat de proletariërs fris en fruitig aan het werk moesten zijn. Ondertussen verkochten de werkgevers inferieure drank aan de zelfde werknemers omdat de werknemers nergens anders mochten kopen. Hele gezinnen zijn ontwricht zodat er weer een nieuwe generatie slaven werd opgebouwd. 

Dit moeten de Vlamingen en Brabanders/Limburgers toch wel een beetje herkennen denk ik. In gereformeerd Nederland ging het weer net wat anders maar niet minder achterbaks. Proost! Ik neem er nog 1 en Lummelientje haalt me zo wel in. 

Beantwoorden
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

De romeinen wisten het al geef het domme volk brood en spelen.nu is het voetbal(wat al omgekcht is) en bier.hoe dom zijn we,we worden genaaid met de ogen open,de banken hebben de crisis veroorzaakt,en waar zitten nu weer de grootste graaiers.dom volk word eens wakker

Beantwoorden
(@lummel)
Famed Member

De romeinen wisten het al geef het domme volk brood en spelen.nu is het voetbal(wat al omgekcht is) en bier.hoe dom zijn we,we worden genaaid met de ogen open,de banken hebben de crisis veroorzaakt,en waar zitten nu weer de grootste graaiers.dom volk word eens wakker

Hoe beste Chris? Ze zitten tot hun oren in de schulden.

Iedere keer dat ik kijk op Stookforum schenk ik een borrel in. Zo is het loopje valt me op. Dus proost. En laat ze het voor de rest lekker uitzoeken. Iedereen is een held zong David Bowie (kan ook een ander geweest zijn)

Beantwoorden
(@skoldt)
Reputable Member

Ach, weet je, wij zijn allen op onze eigen manier een beetje rebel.  Stoken is voor mij mijn manier om de overheid een dikke middenvinger te geven.  Aan mij worden ze niet slapend rijk.  En als ik nu nog eens een manier zou vinden om belastingen op loon te ontwijken dan zou ik het ook nog doen.  Maar daarvoor ben ik niet slim genoeg,dus hou ik het bij stoken 🙂

Beantwoorden
(@lummel)
Famed Member

Skoldt belastingen als je in loondienst bent zijn niet te ontwijken. Tenminste niet in Nederland. Je werkgever is de tollenaar en die vaart daar nog wel bij ook. Zo houden ze mensen klein. Overigens spreek ik niet van loon maar liever van zakgeld. 

Beantwoorden
(@lummel)
Famed Member

En voordat mensen mij verkeerd begrijpen. Ik hou juist van vrije burgers. Maar het worden er steeds minder. Langzaam worden we worden gekookt (geknecht) en niemand lijkt het te kunnen stoppen. 

Beantwoorden
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Dat is de reden dat ik zo leef en altijd geleefd heb,en zo blijf leven tot aan het einde.?

Beantwoorden
(@lummel)
Famed Member

En ik ook. Het is verdomme nog geen half 10 en ben al weer mad as hell. Ga een borrel pakken en zo naar het bos met een six pack. 

Beantwoorden
Pagina 11 / 45
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?