Meldingen
Alles wissen

Fijne feestdagen en een goed 2018 !

Topic starter
(@capo70)
Honorable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Bete forumleden, allemaal een goed en gezond 2018 !!!

Govda en aanhang 😉

Beantwoorden
7 reacties
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Ook voor jou en je aanhang fijne feestdagen! En natuurlijk een spectaculaire jaarwisseling met lekkere zelfgemaakte drankjes 🙂

Beantwoorden
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ook van mijn kant hele mooie feestdagen veel gezondheid en een voorspoedig 2018.veel stookplezier met mooie drankjes en blijf de baas over de fles.gr.???Chris.V.

Beantwoorden
 DDM
(@ddm)
Reputable Member

Voor iedereen een fijn eindejaar, in 2018 veel stookplezier. En zoals Chris zegt: blijf baas over de fles!

Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member

Jij ook Dirk!!!

Beantwoorden
munckerik
(@munckerik)
Lid

Ik sluit me bij Govda, Chris, Dirk en Jan aan.

Hele prettige kerstdagen en een veilige jaarwisseling! 

Beantwoorden
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Beste stookvrienden,ik ben 65 in mijn leven heb ik heeeel veeeel meegemaakt het belangrijkste wat er is is je gezin en vrienden,vrienden zijn voor mij als ik in de problemen zit dat ze helpen,gelukkig heb ik die.daarom vergeet nooit om tegen je vrouw en kinderen te zeggen ik hou van jou en je vrouw ik vind je mooi en hou van jou geld heb ik nooit belangrijk in mijn leven gevonden het was sport,maar liefde wel ik wens nogmaals iedereen hele mooie feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar.ik rij deze dagen mensen met beperking door heel nederland zodat zij ook kerst en nieuwjaar kunnen vieren met hun fam.dat doe ik met veel plezier 1 persoon geen kerst 10 wel,dat zuipen haal ik wel in.gr.en veel liefs??Chris.V.

Beantwoorden
dumo
 dumo
(@dumo)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Zalig kerstfeest, gelukkig en voorspoedig 2018  en goede feesten aan iedereen toegewenst.

Beantwoorden
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?