Krijg er dorst van ?
Lijkt me een smakelijk bier. Gaaf dat je zo’n bio maakt Munckerik
Dank je Paolo. Een lekker eigengemaakt bier (of whisky) verdient de beste ingrediënten.
Absoluut al is hier in Almere eea wat moeilijker te verkrijgen of dan niet te betalen. Was op zoek naar bio suikermaïs. Gevonden...... 2 stuks voor € 1,50. ?.
we blijven doorzoeken maar goedkoper ?.
Staat hier op het land bij de boeren,als ze geoogst hebben blijft er nog wel wat staan,kan ook bij een groothandel mais voor niets krijgen bv.die waar de kolven van gebroken zijn.maar ik kan aan zo veel komen dat ik het niet gestookt krijg.
Ik heb hier onlangs een boerin bij een boerderijwinkel gevraagd of zij wilde vragen aan collega’s wie er zoete mais verbouwt, helaas nog niets vernomen. Ik wacht nog even af anders bel ik haar nog even. Murmilo, dank je. Lukt het ene niet kan ik daar bestellen.
Jij hebt altijd mazzel daarmee Chris maar tis je gegund ?
Ik kan hier bij de molens weinig krijgen. Ja meel, maar ik wil veel suikers en heb deze tip gekregen. Heb onderzoek gedaan en dit schijnt Franse "schone" maïs te zijn. Of het bio is ben ik nog aan het onderzoeken. Mijn Frans is niet zo best. Maar ik hou je op de hoogte.
C’est bon monsieur Murmillo, merci beaucoup ?.
Ik las zojuist dat er boeren in eind september waar je de ‘restanten’ van het land mag halen en ook dat er bij iemand suikermaïs zou staan dus....... mijn lieve buren vragen de nodige kilo’s voor me van het land te halen want ik zit dan in Griekenland. Doen ze vast wel voor me want hij drinkt altijd mee ?
Haha geweldig. Ben benieuwd.
Weekend!! Cheers allemaal
Cheers Rick-mannn! 😉
Ik zit aan de grolsh,want Nimrax had alle maaskantjes gekocht,en dat noemt zich een stookvriend?
Heb twee pijpjes gedronken,nu zit ik al een paar uur aan de wodka zonder alc.water dus?
Dat is toch vergiftig Chris??