Hier in Limburg komt het uit de grond?,normaal drink ik ook geen water,maar ik drink geen frisdrank en bier 0.0 of koffie of bier zelfgestookte,maar is niet goed elke dag.alc.ik moet er ook in in hebben.en water zuivert mijn lever ook een beetje.ik ben de baas over de fles en dat hou ik zo.
Gisteravond een glaasje genomen van mijn brandy van vorig jaar. Gerijpt op walnoten doppen. Had het nog niet eerder zo gedaan maar is een aanrader.
Aparte deze maar wel lekker. Basilicum is zacht aanwezig.
Ziet er goed uit!
Deze is inderdaad voor herhaling vatbaar.
Leuke combinatie, misschien eens zelf proberen met wat alcohol die hier staat.
Op korte, of iets langere, termijn , hier Alchemist zijn verbeterde versie. Je denkt toch niet als we commercieel drinken, dat dat voor ons plezier is. Het kan en moet beter. Desnoods in Mei, de Basilicum zelf opkweken, weet uit ervaring, er is geen betere, omdat we er de tijd voor hebben en nemen. En zo zal Alchemist wel een receptje gaan regelen. 😉 😉 Proefkonijn zijn is zwaar, maar iemand moet het doen.
Snap jou William, ik werp me ook op als proef konijn.
Okeey okeey, ik meld me ook aan, zijn we stookfamilie voor hé?
Zware taak, mjah..Iemand moet het doen. 😉
Haha, klein probleempje of ja meerdere.
Heb geen Sorento citroenen
Meen dat je Limoncello maakt met 96% alcohol? Gaat mn Airstill niet redden of er moet 65% in, dan ben ik een vuurspuwende draak rijker in de woonkamer.
Ik zit hier net te kijken naar twee soorten koffielikeur die ik heb staan, of ja in wording. Eentje het recept van opa (leek me leuk voor oma om die nog eens te kunnen proeven) en de versie van de kleinzoon. Misschien dat ik toch verder ga experimenteren morgen en wat biologische citroenen en basilicum haal.
Dan maar met 65% en wat minder suiker, hele mond plakt nu van deze variant, wordt vervolgd.
https://lindenhoff.nl/product/italiaanse-citroenen/
Niet echt goedkoop maar wel heel erg lekker.
Heb ze laatst ietwat goedkoper gezien, meen 1,65 de stuk. Maaaaar ik heb een collega die jaren in Italië heeft gewoond, morgen eens vragen. Laatst vertelde ze me over een adresje in België dichtbij.
Ze zijn wel heel groot dat scheelt hahaha.
Ik lees net op de fles minimaal 200 gram Sorrento citroenen per liter likeur, is ook meteen een hoop haha. Maar die collega maakt ook zelf Limoncello dus toch even vragen.
Jullie hebben het er druk mee???en ik dan?moet straks wat in de vaten zit nog stoken,wat een opgave,hoe kom je er bij om aan zo’n hobby te beginnen,en het zo lang vol te houden? Zit nu wel aan een van de mais,en langzaam dringt het weer tot mij door.het is beter dan het comercieel spul.