Meldingen
Alles wissen

Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Pagina 107 / 127

Alchemist
Berichten: 3166
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Chris, jouw destilleerketel is wat groter πŸ˜‰Β 

Zit nu veel commercieel spul te drinken om te proeven, vroeger was het liters om zat te worden nu wil de ziel van de stoker erin brengen zoals je me ooit gezegd hebt. Mocht je een keertje hulp nodig hebben laat maar weten, als ik kan draag ik mn steentje wel bij.

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

HΓ© ChrisV begint het te dagen, dat je zoveel te vergisten hebt staan, dat het bijna op werken gaat lijken. ,Je bent dan ook nog verplicht om te proeven. Plukken, vergisten, stoken, proeven , dat zijn 4 Jobs.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ach oude mensen gaan vlug dood als ze stil zitten.ik ken geen vacantie geen weekeide of vrije dagen,maak soms dagen dat ik 12 uur werk,maar ik kan ook niet stil zitten,alles wat ik doe dat doe ik ook met veel plezier dus dan is het geen werken.ik ben dankbaar dat ik het nog kan.

Beantwoorden
Murmillo
Berichten: 2692
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

gwn doorgaan chris

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ik ben met 14 jr.gaan werken,ben later na mijn werk nog avondstudie’s gaan volgen,toen was nog een werkweek 50 uur,dus ben gewend om veel uren te werken,ik heb 7 beroepen geleerd,kan restaureren tot een huis bouwen een schip of booreiland lassen of een ketel.heb krachtcentrales bruggen,gebouwd,heb ook 35 jr met antiek gehandeld en geretaureerd,ben ook nog zo’ n halve prepper,ik vind het niet erg om te werken 70-80 uur was normaal voor mij,heb het ook met plezier gedaan,nu ben ik bijna 68 en ben nog mantelzorger rij nog 20-30 uur taxi per week,slacht nog maak nog worst rook nog maak nog in pluk nog paddestoelen stook nog,en werk ook nog na 11 uur? maar alles met plezier,ik moet wel zeggen ik ben nog kern gezond.en een beetje gestoord??die drink ik nu proost

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Proost Chris, op het leven ?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

En dat is mooi,ik geniet bewust van elke dag.

Beantwoorden
aukedebier
Berichten: 320
(@aukedebier)
Reputable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Een Belgische kennis met iets geholpen. Ik kreeg een doosje met zeer interessante biertjes van hem. Deze is bijzonder goed. Zo'n klein flesje, en dan toch een beugel.

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Baron otard, kan nog niet mijn eigen cognac maken.

Β 

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Je hebt tegenwoordig zulke prachtige biertjes.

ik ben nooit een bier liefhebber geweest. OkΓ©, een trappistenbier van mijn vrienden, de monniken van de Achelse Kluis waar ik veel hielp. Dus ja, als ze weer iets voor hunzelf hadden gemaakt dan kon ik natuurlijk niet achterblijven deze te proeven. Gewoon een tapje eigenlijk nooit maar tegenwoordig. Je hebt er heerlijke bieren bij ?

Beantwoorden
Berichten: 100
(@marco)
Estimable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Β 

Β 

Β 

ga deze soldaat maken

Beantwoorden
Berichten: 92
(@johnsmith22)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Vanille tinctuur 96%, paar druppels, met wodka.

Slaat gelijk neer, als pernod met water.

Beantwoorden
Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Dat is een heftige,John! Doe ik nog een Maaskantje met jullie mee, cheers!! πŸ˜‰

Beantwoorden
Berichten: 92
(@johnsmith22)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

proost Nim πŸ˜‰

Beantwoorden
Berichten: 92
(@johnsmith22)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Vanille uit Madagascar, kleeft aan je vingers, ff zoeken op internet naar bestesaffraan, die heeft de beste die ik ken, ik kocht er gelijk voor 80€ geen spijt van

Beantwoorden
Pagina 107 / 127
Deel:

Β©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?