Ja! Dat is een stuk gemakkelijker!?
Dankjewel voor de tip.
En wat Pikketanus zegt, de nieuwste bovenaan zou nog een stukje gemakkelijker zijn, en volgens mij ook logischer. Maar ik weet niet of dat mogelijk zou zijn....?
Is helaas niet mogelijk. We hebben daar een ander topicΒ voor, werking en opmaak van de site ?
OkΓ© dank je voor je reactie.Β ??
Geen idee.. Zit maar 8% alcohol in
Ik zit aan die van kersen die ik vandaag gestookt heb,ik ben zo lief dat ik eerst mijn bocht drink voor dat ik hem anderen laat drinken,niet voor de veiligheid maar om dat ik anders niets meer krijg omdat die anderen dan alles opgezopen hebben.?
Vandaag een lekkere zelfgestookte abrikozen schnaps, smaakt goedΒ na een tijdje op kersen hout te hebben gestaan, Cheers @ndrΓ©??
Ben nu op mars mooi uitzicht op de aarde??????ben weer de weg kwijt?heb geluk Adriana weet de weg❤️Wat moet je zonder vrouw?steuntje in de rug als je de trap op moet lopen perfect?
Net de Meergranenborrel na 3 maanden geproefd.
Zonder hout en is me toch lekker geworden. Volle granensmaak?
Mooi hΓ©. Soms kan het verbazend goed uitpakken. Proost!
Bier met palinca,geen goeie combinatie weet ik uit ervaring.komt weer een zwart gat bij in het heelal????
nooit last van.... ?
Heb ik voor geleerd Lespaul,het recept.neem een fles zelfgestookte met een kratje maaskantje,bij elke slok bier een borrel dat herhalen tot de fles leeg is,mijn advies zet een fles zelfgestookte klaar zo dat je niet naar de kelder hoefd.drinken en trappen weet ik uit herhaling is geen goede combinatie.als je de twee flessen zelfgestookte en het kratje maaskantje op hebt dan komt dat zwarte gat.en mag je Wubbel Okkers bellen voor overleg.ik zit nu aan de palinca en een maaskantje,heb drie uur achter het rookvat gezeten,dus verdiend.
Gisteren Grolsh gedronken lekker bier maar vanacht wakker geworden met hoofdpijn,vanmorgen gelukkig weg.dat heb ik niet van maaskantje?daar heb ik totaal geen last van.
Ik vind het knap. Van Grolsch word ik altijd ziek. Ben nu ook ziek maar niet van Grolsch. π
Β
Mijn appelcider 2019: behoorlijk stuk lichter dan 2018. Maar wel een prettige nasmaak. Proost!