Meldingen
Alles wissen

Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018

Pagina 7 / 7

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Lummel ik vind dat je goed bezig bent,en wat er uit komt wat dat kost is niet zo belangrijk,als het maar goed smaakt,een whisky van de slijter van een beetje kwalitijd kost meer dan een tiendje en dan zuip je nog troep.

 

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Precies Chris, kwaliteit daar gaan we voor.

 

Beantwoorden
Berichten: 4146
Topic starter
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Lummel ik vind dat je goed bezig bent,en wat er uit komt wat dat kost is niet zo belangrijk,als het maar goed smaakt,een whisky van de slijter van een beetje kwalitijd kost meer dan een tiendje en dan zuip je nog troep.

 

Chris daarom ben ik eigenlijk geen whiskyliefhebber omdat ik niet veel verder ben gekomen dan Johnny Walker red en black. Daar krijg je enorme koppijn van. Van red meer als black maar toch. Door die zooi heb ik nooit een duurdere whiskey gekocht. 

Inmiddels loopt de 2e stook te druppelen op 25% vermogen ( begin alcoholpercentage is hoger en kijken of 25% de hele stook kan doorgaan of dat de ketel stilvalt.

Ik merk geen smaakverlies t.o.v. de eerste stook alleen is de smaak een stuk subtieler. zo gaat hij mee naar de BBQ, ik twijfel alleen nog over de hoeveelheid houtsnippers. En moet nog snel een osmoseapparaat aanschaffen voor goed water om te verdunnen. 

Beantwoorden
Berichten: 4146
Topic starter
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Dat is toch de hele bedoeling van pissen!? 🙂

 

 

Hahaha, heb hem nu pas door. Ben veel te druk met de ketel. 

Beantwoorden
Berichten: 4146
Topic starter
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Bij mij €0.33 ,per liter.?.maar verschil moet er zijn.ben benieuwd hoe je hem vind als hij klaar is?gr.Chris.

 

Ik zou jou stook wel eens willen laten dansen met het graan. Bijv. 2 liter fruit (ongerekend naar 100%) met 1 liter graan. Maar misschien andersom al denk ik dat je dan geen fruit meer proeft. Kan ik me nog herinneren van het kirsch project. 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Zou best eens kunnen dat het graan gaat overheersen,wat de whisky aan gaat ik heb flessen van €300- gedronken maar er gaat niets boven wat je zelf stookt,het hoef geen copy te zijn van een bestaande whisky.elke stokerij heeft zijn eigen smaak,dus zie je zelf als een stokerij met zijn eigen whisky.gr.Chris.?

 

Beantwoorden
Berichten: 463
 Mick
(@mick)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Alleen fout was gisteren kennelijk weer bezopen. Ik heb gisteren namelijk ook een liter weggeven aan een vriendje van 50% die langs kwam. Dus een halve liter erbij.

Een vriendje van 50%? 😉

 

 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ja Mick die bestaan heeft er mee te maken hoeveel je drinkt.???ik ben nu er ook een aan het drinken dusss ben dadelijk ook 50%?????

 

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hahaha, heb hem nu pas door. Ben veel te druk met de ketel. 

Maar nu is de druk ook van de ketel 😉

Beantwoorden
Pagina 7 / 7
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?