Hoi Kenny, hartelijk welkom!
Hoi Remy, er zijn forumleden die etherische olie maken. Hopen dat ze reageren. Je kunt ook zelf een topic starten en je vorderingen posten. Welkom!
Welkom Freek
Welkom hobby stoker
Welkom Kenny
Welkom Remy
Goedemorgen,
Ik ben Stijn een 34 jarige belg uit de omgeving van Brugge die samen met zijn schoonbroer (Zwager) de eerste stappen zal zetten in de hobbystokerij. Het uiteindelijke doel is toch wel onze eigen samengestelde Gin en rum te kunnen produceren. Hopelijk kan ik bij enkele van jullie terecht voor tips en voor het uitwisselen van ervaringen. Het forum ziet er alvast zeer uitgebreid uit met veel leden die veel kennis hebben ,en mss wel het belangrijkste, deze ook willen delen. Tot binnenkort
Hallo Stijn, we doen allemaal ons best om zo volledig mogelijk te zijn in alles. Welkom!
Dag iedereen,
Fijn en compleet forum dit! Daar kan ik mee uit de voeten.
Ik ben 38 jaar oud, ik woon in de omgeving van Breda (Noord-Brabant) en ik heb eigenlijk al teveel hobbies. Toch speel ik al lang met het idee om mijzelf in deze liefhebberij te storten, aangezien hij bij mijn andere bezigheden past (o.a. koken en tuinieren). Mijn voornemen is vooralsnog om kleinschalig mijn eigen drank te maken, waarbij ik mij niet wil spitsen op enkel één soort. Gewoon om mijn bezoek wat extra's voor te kunnen schotelen. Voor zover ik mijzelf heb ingelezen, moet dit lukken met een Spaanse ketel of een alambiek van zo'n 3 liter. Heb ik het dan juist?
Hoi Niels, dat heb je helemaal goed. Je kan echt alle kanten op. Welkom!
Welkom HS
Welkom Kenny
Welkom Remy
Welkom Stijn
Welkom Niels