Meldingen
Alles wissen

Ter overname aangeboden T500 met koperen refux, koperen Alambiek en veel extra

Pagina 1 / 3

Berichten: 32
Topic starter
(@titusdb)
Eminent Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden
Aangeboden wegens tijdgebrek:
  • T500 met koperen reflux kolom
  • Alambiek condensor koper (voor de T500)
  • Still spirit botanical gin basket
  • Alambiek copperdome plus condensor (voor de T500)
  • 2x vergistingsvaten 25ltr met waterslot
  • Vermogensregelaar
  • Plus alle slangen, adapters en thermometers.
  • Still spirit waterflow regulator
 
Aangeschaft februari 2018, inclusief alle facturen en handleidingen.
Nieuwwaarde alles bij elkaar was € 1040,=
Af te halen in Scherpenzeel (GLD)
Nu alles in één koop over te nemen, doe een goed bod en de set is voor jou.
 
Groet! Titus
Beantwoorden
37 reacties
Berichten: 27
(@ponypark)
Eminent Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Mooi enige indicatie qua verkoopprijs? Info kan ook naar [email protected].

Beantwoorden
Berichten: 1
(@taartje)
New Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Is 500 een mooi bod?

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Denk dat dat wel erg laag is, daar zou ik hem direct voor terugkopen. Gebruikt of niet ?

Beantwoorden
Berichten: 32
Topic starter
(@titusdb)
Eminent Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ik zat zelf te denken aan 700.-

Beantwoorden
evds3
Berichten: 1415
(@evds)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

das een mooie prijs voor de ganse set

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Het ziet er als nieuw uit. Maar Titus heeft ook voor 349 kunnen spelen. Huren kost ook geld. Ja vanaf 700,- lijkt me redelijk. Maar waar bemoei ik me eigenlijk mee, nergens eigelijk. Mooi spul daarom keek ik. 

Beantwoorden
Berichten: 32
Topic starter
(@titusdb)
Eminent Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ja precies dat dacht ik ook

Beantwoorden
Berichten: 93
(@stattler)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Volledig akkoord, 700 lijkt me een heel nette prijs

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Dan komt het vast goed. Er wordt weer een stokertje geboren die 349,00 verschil er net niet bij moeder vrouw doorgedrukt krijgt.  Of moeder voorziet gezeik, geheel terecht want het wordt een bende. Dus deel liever het verschil met moeder vrouw, de nieuwe stoker kan zonder gezeik beginnen want hij kan moeder de vrouw een ringetje geven van 349,00 dankzij Titus. Idereen blij.

 

En dan wordt beweerd dan mannen van Mars komen en vrouwen van Venus. Of heb ik weer olie genoept? Zou zo maar kunnen. 

Beantwoorden
Berichten: 93
(@stattler)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Ga me dan ook eens aan olie wagen, eerst paar plantjes zetten. Nog enkele maanden geduld dus, maar schijnt goed te zijn tegen rugpijn en slechte slaap, mijn 2 grootste demonen... of word je er enkel stoned van? Dan kan ik de moeite besparen en het gewoon blijven roken natuurlijk 🙂

Beantwoorden
Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

tegen rugpijn en slechte slaap

Nou, je hebt dus 2 soorten olie. De CBD olie is een 100% anti kanker godsgeschenk

maar wat jij nodig hebt is Lummel-THC olie en geloof me nu maar, je krijgt er nog een olifant met ADHD en versleten rugwervels mee plat.

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Het is heel anders. Roken van wiet boeit me niet dan drink ik liever. Lucifertje verkoopt het en ik blijf er ver van. Je in contact brengen met iemand die het geteste spul heeft kan ik wel.  En je moet de combinatie buitenwiet en onder lampen hebben. Buitenwiet wordt eigenlijk niet rijp genoeg voor maar heft wel de zon gepakt. Kortom ik blijf er verre van maar kan je wel introduceren met iemand. Overigens is Pino hier ook mee bezig heb ik begrepen. 

 

 

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Nou, je hebt dus 2 soorten olie. De CBD olie is een 100% anti kanker godsgeschenk

maar wat jij nodig hebt is Lummel-THC olie en geloof me nu maar, je krijgt er nog een olifant met ADHD en versleten rugwervels mee plat.

Hahaha, is tie moest jij niet met Lummelientje zaken doen? Heb je nog wat voor je staan kom maar halen en neem je filmcamera mee. Het nuttige en het aangename. En charter  iemand om je te rijden over de kosten worden we het eens. 

Beantwoorden
Berichten: 93
(@stattler)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Zou wel in contact willen komen met iemand die me kan helpen ja. Het spul roken ben ik al een tijd mee gestopt... Buitenplanten kan ik zetten. Een installatie met lampen had ik vroeger, maar indien ik opnieuw met lampen begin gaat mevrouw stattler optiefen vrees ik. Ze tolereert nu reeds de bende van 2 alambieken, een t500 en een grainfather... nieuwe hobby is snel uit de hand gelopen 🙂

Beantwoorden
Pagina 1 / 3
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?