Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

BjornS

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van BjornS

@bjorns

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van BjornS

    BjornS antwoordde op het onderwerp "Een nieuwe stoker erbij" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    Alle antwoorden neem ik mee in mijn ontwikkeling en ervaring. Ik sta nog maar in de beginfase, waar jullie door de jaren heen al heel veel ervaring op hebben gedaan.   Wat jij zegt Robbert, dat dit soort “oplossingen” ten…   Meer lezen»

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 7 maanden geleden

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS antwoordde op het onderwerp "Een nieuwe stoker erbij" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @alchemist, Haha. Ik dacht al dat ik een beetje kort door de bocht was gegaan. Schud jij deze teksten telkens zo uit je mouw? 😉 Ik moet er nog even goed voor gaan zitten om echt goed te lezen wat…   Meer lezen»

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS antwoordde op het onderwerp "Een nieuwe stoker erbij" – 3 jaren, 7 maanden geleden

    @alchemist,
     
    Ik lees van alles over het gebruik van Alpha amylase bij zetmeel houdende ingrediënten (mais en aardappelen). Is het mogelijk om dit te gebruiken in de voorbereiding om de wash zuiverder te maken voor gebruik in een gf?
     
    Gr Bjorn 

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS antwoordde op het onderwerp "Een nieuwe stoker erbij" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @alchemist bedankt dat je de tijd neemt om het zo duidelijk uit te leggen. Dit ga ik zeker gebruiken.   Ik ga de tijd nemen en ook eerst met kleine hoeveelheden in een grote soeppan kijken hoe de verschillende ingrediënten…   Meer lezen»

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS antwoordde op het onderwerp "Een nieuwe stoker erbij" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @alchemist, bedankt voor deze mooie overzichtelijke recepten. De brouwronde van vandaag was ook met een gf? Dus als ik het goed begrijp, heb je die 500 gram meel even geprobeerd. En toen dat goed ging de overige 1500 gram erbij…   Meer lezen»

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS antwoordde op het onderwerp "Een nieuwe stoker erbij" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @alchemist, thnx. Ik hou het in de gaten. Ik heb nog niet heel veel ervaring met destilleren. Maar wel al het eea uitgeprobeerd met suikerwash en verder ook veel gelezen. De verschillende manieren om smaken toe te voegen aan gin…   Meer lezen»

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS vind forumbericht "Een nieuwe stoker erbij" – leuk 3 jaren, 8 maanden geleden

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS antwoordde op het onderwerp "Een nieuwe stoker erbij" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    @alchemist bedankt, mooi antwoord waar ik meteen al wat mee kan. Heb je toevallig ook al eens een hopspider of biab geprobeerd in de gf? Ik denk dat ik je advies meteen ga volgen vwb de gerstemout of heel misschien…   Meer lezen»

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS posted a new topic "Een nieuwe stoker erbij" – 3 jaren, 8 maanden geleden

    Hallo, ik ben Bjorn uit Haarlem. De afgelopen tijd ben ik mij steeds verder aan het verdiepen in deze nieuwe hobby en hoop meer te leren van de kennis die jullie allemaal hebben. De afgelopen maand heb ik al veel…   Meer lezen»

  • Profielfoto van BjornS

    BjornS vind forumbericht "Basis voor beslag / stookwijn ." – leuk 3 jaren, 9 maanden geleden

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Brewbrain te koop

    Door kena1979 3 uur geleden

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens