Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Brewery '61'

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Brewery '61'

@brewery61

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "VINOFERM druktank 11 liter en filterset" – 1 maand, 1 week geleden

    @glennfiddich Ik heb inmiddels een pomp met platenfilter gekocht. Succes met de verkoop!

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "VINOFERM druktank 11 liter en filterset" – 1 maand, 2 weken geleden

    @glennfiddich Wat moet dat kosten, en waar af te halen?

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "T-stuk in koelleiding" – 1 maand, 3 weken geleden

    Misschien een aftakking voor een refluxkoeler?
    Zo heb ik het ook aangesloten.

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "vraag mbt stoken in oude weck/warmhoudketel" – 5 maanden, 2 weken geleden

    @larsje40 Ik heb vroeger ook zo’n ketel gehad. Werkte perfect als maischketel om bier te brouwen. Om te stoken viel de ketel wat tegen, omdat de thermostaat niet het kookpunt haalde. Ik heb toen de temperatuurvoeler van de bodem afgehaald,…   Lees verder»

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "Eindelijk klaar…." – 7 maanden, 1 week geleden

    Foto 4
     Afbeelding-van-WhatsApp-op-2025-11-15-om-13.44.24_0a9d3508.jpg

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "Eindelijk klaar…." – 7 maanden, 1 week geleden

    Foto 3
     Afbeelding-van-WhatsApp-op-2025-11-15-om-13.32.41_98c0bcc6.jpg

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "Eindelijk klaar…." – 7 maanden, 1 week geleden

    Foto 2
     Afbeelding-van-WhatsApp-op-2025-11-15-om-13.32.41_4111d1c4.jpg

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "Eindelijk klaar…." – 7 maanden, 1 week geleden

    Foto 1
     Afbeelding-van-WhatsApp-op-2025-11-15-om-13.29.43_645e63f6.jpg

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "Eindelijk klaar…." – 7 maanden, 1 week geleden

    Dank voor de feedback. De ketel is overigens volledig afgevuld 43.5 liter, dus een batch van 30 liter moet er makkelijk mee te stoken zijn. De thumper heeft een volume van 25 liter, dus ook ruim bemeten. Alle materialen door…   Lees verder»

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "Eindelijk klaar…." – 7 maanden, 1 week geleden

    Foto 5

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "Eindelijk klaar…." – 7 maanden, 1 week geleden

    Foto 4
     Afbeelding-van-WhatsApp-op-2025-11-14-om-16.31.02_56a27fed.jpg

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "Eindelijk klaar…." – 7 maanden, 1 week geleden

    Foto 3
     Afbeelding-van-WhatsApp-op-2025-11-14-om-16.31.02_ac0238f9.jpg

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "Eindelijk klaar…." – 7 maanden, 1 week geleden

    Foto 2
     Afbeelding-van-WhatsApp-op-2025-11-14-om-16.31.02_3c96d8f1.jpg

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "Eindelijk klaar…." – 7 maanden, 1 week geleden

    Foto 1
     Afbeelding-van-WhatsApp-op-2025-11-14-om-16.31.02_33b0ebd7.jpg

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' posted a new topic "Eindelijk klaar…." – 7 maanden, 1 week geleden

    Beste medestokers, Na veel denken, tekenen, verzamelen, fitten en solderen is nu eindelijk het einde van m’n project in zicht.. Ik wilde een ketel bouwen waar ik meerdere kanten mee uit kan, en dit is het resultaat.De ketel en de…   Lees verder»

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery '61' antwoordde op het onderwerp "Kolom vulling" – 8 maanden geleden

    @brenner Vroeger vulde ik mijn kolom met allerlei stukjes koperen pijp. Alles wat ik overhad na klusjes aan waterleiding, afvoer oid sneed ik in smalle ringen, en gingen in de kolom. Na de destillatie makkelijk te reinigen voor een nieuwe…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery61 antwoordde op het onderwerp "Nieuwe Still Spirits T500 Pro: meningen?" – 8 maanden, 1 week geleden

    @brice3010 Ik gebruik een oud bierfust. Bovendeksel uitgeslepen, en een Iwaki circulatiepompje. Bij de lokale supermarkt koop ik altijd 2 zakken ijsblokjes. Werkt perfect!

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery61 antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 8 maanden, 1 week geleden

    @patski31 Ik ben ooit ook begonnen met limoncello uit Italiaanse alcohol. Smaakte best goed, maar als je eenmaal een limoncello hebt geproefd uit zelfgestookte graanalcohol wil je niet anders meer.

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery61 antwoordde op het onderwerp "Twents Neagelholt" – 8 maanden, 3 weken geleden

    @bert1985 Het water loopt me nu al in de mond….

  • Profielfoto van Brewery '61'

    Brewery61 antwoordde op het onderwerp "Waterontharder" – 9 maanden geleden

    @psycat Kijk even op de site HandelsOnderneming Michielsen
    Hier vind je alle filters en de specificaties.

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens