Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

HarryD

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van HarryD

@harryd

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van HarryD

    HarryD antwoordde op het onderwerp "Rijpen van rum" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert dank je wel voor je uitgebreide reactie.
    Het is een nieuw vat, en heb er een paar uur heet water in gehad.
    Ik weet niet hoe oud het hout is, maar ik ga na 3 maanden es kijken (proeven)
    Nogmaals dank

  • Profielfoto van HarryD

    HarryD antwoordde op het onderwerp "Rijpen van rum" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert dank je wel, dan moet ik nog wat bij gaan maken. Heb je misschien ook ideeen over de tijd die ik het best aan kan houden vooral omdat het zo’n klein vat is. Of beter om de zoveel tijd…   Read more»

  • Profielfoto van HarryD

    HarryD posted a new topic "Rijpen van rum" – 5 jaren, 1 maand geleden

    Ik wil graag mijn zelfgemaakte rum (van mellase en rietsuiker) laten rijpen op een eikenhouten vat. Ik d8 voorlopig aan 3 jaar omdat de ratio vatwand/vatvolumev groot is. Ik heb een vat van 10 liter en vraag me af hoe…   Read more»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

  • rinus55

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens