Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Maartn

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Maartn

@maartn

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Maartn

    Maartn liked forum post "op den goeden weg ….." – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Maartn

    Maartn liked forum post "op den goeden weg ….." – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Maartn

    Maartn liked forum post "op den goeden weg ….." – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Maartn

    Maartn liked forum post "op den goeden weg ….." – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Maartn

    Maartn antwoordde op het onderwerp "op den goeden weg ….." – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @haak  Moi !!
    Dank u !!!
    Groetn oet Grunn!!!

  • Profielfoto van Maartn

    Maartn antwoordde op het onderwerp "op den goeden weg ….." – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @notna   Moi !! Het plezier zit er al lekker in met dezen nieuwe hobby van mijn. (hobby 387)                       Dit gaat zekers wel goed komen . Dank voor den gewenste stookplezier…   Read more»

  • Profielfoto van Maartn

    Maartn antwoordde op het onderwerp "op den goeden weg ….." – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @robbert  Moi robbert Bedankt voor dezen info , TOP !!!                                                             …   Read more»

  • Profielfoto van Maartn

    Maartn liked forum post "op den goeden weg ….." – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Maartn

    Maartn liked forum post "op den goeden weg ….." – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Maartn

    Maartn liked forum post "op den goeden weg ….." – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Maartn

    Maartn posted a new topic "op den goeden weg ….." – 4 jaren, 9 maanden geleden

    Eenen goedendag  stokers . Ik ben Martin vanuit het hoge noorden (oet grunn) en na jaren likeurtjes te hebbe geweckt vond ik het wel tijd worden om zelf den alcohol te gaan stoken . Still spirits turbo 500 alambiek aangeschaft…   Read more»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens