Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Haak

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Haak

@haak

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Haak

    Haak antwoordde op het onderwerp "De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?" – 1 maand, 3 weken geleden

    Animo genoeg zo te zien 
    maar wie heeft de ruimte ?
    voor het evenement en waarschijnlijk ook om te blijven (roes uit te ) slapen 

  • Profielfoto van Haak

    Haak antwoordde op het onderwerp "Pruimen" – 11 maanden, 3 weken geleden

    @jaap-van-ganswijk 
    ik voerde het langzaam bij zodat het niet door de sluiter heen kwam
    of uit de emmer spetterde

  • Profielfoto van Haak

    Haak antwoordde op het onderwerp "wat moet in het sap om calvados te stoken" – 2 jaren, 8 maanden geleden

    @targa ligt een beetje eraan hoe dik de pulp is .voor het gemak een beetje water/appelsap er bij wel handig .Anders is het lastig de gist laag achter te laten 
    maar dat vind ik 

  • Profielfoto van Haak

    Haak vind forumbericht "APPELMELASSE" – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Haak

    Haak vind forumbericht "APPELMELASSE" – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Haak

    Haak antwoordde op het onderwerp "Beginnersvraag. Is de gemaakte cider goed of niet?" – 3 jaren, 2 maanden geleden

    @drankdier  minder droog is lastig omdat je met het bottelen soms een jaar of langer gist.zoetjes of niet vergistbare suikers,lees de ervaringen van @Murmillo .Niet lekker kan ik uit eigen ervaring zeggen .en als hij het niet kan stop dan…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Haak

    Haak antwoordde op het onderwerp "APPELMELASSE" – 3 jaren, 2 maanden geleden

    @murmillo 
    Ik volg

  • Profielfoto van Haak

    Haak vind forumbericht "APPELMELASSE" – leuk 3 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Haak

    Haak antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @murmillo 😄😇

  • Profielfoto van Haak

    Haak vind forumbericht "Even voorstellen" – leuk 3 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Haak

    Haak antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @murmillo 
    dat van die Regio moet eigenlijk in beschrijving staan.lijkt me reuze handig als je weet wie er in buurt zit ,voor wat advies en zo 
    ik moet een uur rijden en dan …..

  • Profielfoto van Haak

    Haak antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @rinus55 lekker laten rusten en nog een keer stoken ,en je hebt een mooie basis 
     

  • Profielfoto van Haak

    Haak antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @rinus55 
    hoe bedoel je dat ?
    voor dat je het gestookt heb of als cider ?
    mijn cider smaakt ook niet echt naar appels 
    maar pure alcohol stoken kan ook

  • Profielfoto van Haak

    Haak vind forumbericht "Beginnersvraag. Is de gemaakte cider goed of niet?" – leuk 3 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Haak

    Haak antwoordde op het onderwerp "Beginnersvraag. Is de gemaakte cider goed of niet?" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @ciderfan  Grote opbergvak bij de action .stapelt ook makkelijk  zou wel het begin recept van Jan van de sprankelend cider proberen te maken . kost niet veel ,je leert er van … en krijg je toch geen prik ben je…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Haak

    Haak vind forumbericht "Beginnersvraag. Is de gemaakte cider goed of niet?" – leuk 3 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Haak

    Haak antwoordde op het onderwerp "Beginnersvraag. Is de gemaakte cider goed of niet?" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @ciderfan 
    laat ff wat weten over 3 weken ,je moet de flesjes wel op kamertemperatuur zetten anders werkt de gist niet 
    ik zet ze altijd in een plastic bak met deksel …. Mocht er 1 ontploffen dan is het niet zoveel rommel
     

  • Profielfoto van Haak

    Haak vind forumbericht "Beginnersvraag. Is de gemaakte cider goed of niet?" – leuk 3 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Haak

    Haak vind forumbericht "Beginnersvraag. Is de gemaakte cider goed of niet?" – leuk 3 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van Haak

    Haak antwoordde op het onderwerp "Beginnersvraag. Is de gemaakte cider goed of niet?" – 3 jaren, 3 maanden geleden

    @ciderfan  gewoon nu doen! doosje suikerzakje kopen ,zijn meestal 4 gram ,8 gram per liter is veilig  zakje in flesje .na 3 weken weet je of het werkt  misschien wat gist erbij ….  zou het gewoon proberen!misschien wordt het wat…   Meer lezen»

  • Meer laden
Profielfoto Swerus Profielfoto Chegal Rivas

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens