Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Ray

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Ray

@odinssonn

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Ray

    Ray vind forumbericht "Nieuweling" – leuk 1 jaar, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Ray

    Ray vind forumbericht "Nieuweling" – leuk 1 jaar, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Ray

    Ray vind forumbericht "Nieuweling" – leuk 1 jaar, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Ray

    Ray vind forumbericht "Appeltaart vergisten." – leuk 1 jaar, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Ray

    Ray vind forumbericht "Appeltaart vergisten." – leuk 1 jaar, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Ray

    Ray vind forumbericht "Appeltaart vergisten." – leuk 1 jaar, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Ray

    Ray antwoordde op het onderwerp "Nieuweling" – 1 jaar, 10 maanden geleden

    Mijn alambik, waar het mee begon. 
     20240801_213040.jpg

  • Profielfoto van Ray

    Ray antwoordde op het onderwerp "Appeltaart vergisten." – 1 jaar, 10 maanden geleden

    @kevin 
    Ik ga de bakker maar eens aanspreken dit weekend.

  • Profielfoto van Ray

    Ray antwoordde op het onderwerp "Appeltaart vergisten." – 1 jaar, 10 maanden geleden

    Dank Robbert, ik heb me meteen geabonneerd oo je kanaal. Wat ik eigenlijk bedoelde was of iemand wel eens de taart zelf heeft vergist en dan afstoken. De bakker heeft wel eens een paar punten taart over en in plaats…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Ray

    Ray posted a new topic "Nieuweling" – 1 jaar, 10 maanden geleden

    Hi, ik ben Ray en ben al een paar jaar aan het hobbyen met een 10 liter alambik en een T500 met helm en reflux. September ga ik de opleiding volgen bij Syntra en wie weet wat de toekomst gaat…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Ray

    Ray posted a new topic "Appeltaart vergisten." – 1 jaar, 10 maanden geleden

    Dag medestokers,
    Ik zat net een appeltaartje te verorberen en ik vroeg me af of je van appeltaart en mout drank kan stoken. 
    Heeft iemand al eens een poging gewaagd? 

  • Profielfoto van Ray

    Ray is geregistreerd als lid 5 jaren, 6 maanden geleden

Profielfoto Bacchius Profielfoto Olaf

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens