Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Passie

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Passie

@passie

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Passie

    Passie antwoordde op het onderwerp "Aanschaf ALAMBIEK" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @rumo , Klopt! Hier was ik mee in de war.

  • Profielfoto van Passie

    Passie liked forum post "Aanschaf ALAMBIEK" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Passie

    Passie liked forum post "Aanschaf ALAMBIEK" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Passie

    Passie liked forum post "Aanschaf ALAMBIEK" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Passie

    Passie liked forum post "Aanschaf ALAMBIEK" – 4 jaren, 9 maanden geleden

  • Profielfoto van Passie

    Passie antwoordde op het onderwerp "Aanschaf ALAMBIEK" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    Hartelijk dank voor de reacties! Ik had echt het idee dat ik ergens gelezen had dat het mogelijk was de delen uit te wisselen.
    @sjonnie54, Ik denk dat ik dan richting zo een opstelling ga.

  • Profielfoto van Passie

    Passie posted a new topic "Aanschaf ALAMBIEK" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    Hallo Allemaal,Na een tijdje niets meer te hebben gedaan met stoken wil ik weer eens gaan beginnen. Heb zelf een T500 maar wil ook graag whisky gaan maken en meer op smaak gaan stoken. Na een beetje zoeken ben ik…   Read more»

Profielfoto Vlisbier Profielfoto Murmillo

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens