Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

pastoelio

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van pastoelio

@pastoelio

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van pastoelio

    pastoelio antwoordde op het onderwerp "hai" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @robbert ach ja , voor iemand die net begint had ik dus de stookwinkel starters set bestelt , hopend toch al te kunnen starten met iets , terwijl ik me verder inlees wou ik toch het procede een beetje doorlopen…   Meer lezen»

  • Profielfoto van pastoelio

    pastoelio antwoordde op het onderwerp "hai" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @robbert ok dan had ik dat verkeerd begrepen , weer wat erbij geleerd dus .dacht dat de gisting emmers van stookwinkel met de rubber afsluitrand voor rond het waterslotje wel goed waren , en volgens de verpakking van de turbogist…   Meer lezen»

  • Profielfoto van pastoelio

    pastoelio antwoordde op het onderwerp "hai" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    ik heb gister mn eerste suiker wash gestript , smaakt wel een beetje zoet maar denk dat ik te ongeduldig was met wachten denk dat de abv ongeveer op 10% uitkwam , water slotje deed heel af en toe nog…   Meer lezen»

  • Profielfoto van pastoelio

    pastoelio antwoordde op het onderwerp "hai" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    ik hou zelf van rum en vodka dus daar wil ik me eerst aan wagen maar uiteindelijk wil ik van alles van vruchten maken enzo

  • Profielfoto van pastoelio

    pastoelio antwoordde op het onderwerp "hai" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @haak rum vodka en later fruit drankjes slivovitch vinnik ook lekker namelijk

  • Profielfoto van pastoelio

    pastoelio posted a new topic "hai" – 3 jaren, 12 maanden geleden

    hai ik ben pastoelio en wil me ook met deze hobby bezig gaan houden

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 5 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens